Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل پایانه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای سعید سبحانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: با استقرار تیم کنترل تب‌سنج در پایانه مسافربری بجنورد، سلامت مسافران ورودی به استان به لحاظ ابتلاء به بیماری کرونا کنترل شد.

سعید سبحانی اظهار کرد: صبح امروز، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و انجمن صنفی رانندگان مسافری استان، تیم مستقر در محل پایانه مسافربری بجنورد، تب مسافران و رانندگان ورودی به استان را کنترل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این اقدام، تب مسافرانی که از استان‌های تهران و البرز وارد استان شدند سنجش شد. سبحانی اظهار کرد: این طرح با استقبال مسافران رو به رو بود و خوشبختانه هیچکدام از مسافران تب بالا نداشته و مورد مشکوک به بیماری کرونا، مشاهده نشد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح، روزهای دیگر نیز در سایر شهرستان‌های استان انجام خواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی بیان داشت: برای پیشگیری از شیوع کرونا، ضدعفونی مداوم ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر انجام شده و در روزهای آتی نیز در دستور کار قرار دارد.

 

کد خبر 4866126

منبع: مهر

کلیدواژه: استان خراسان شمالی ویروس کرونا انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب گرگان شهرکرد قزوین بارش باران شیراز بیرجند حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی با ورود سامانه همراهی بارشی به استان دستگاه های امدادی و خدمات رسان آماده باش شدند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بعداظهر امروز دوشنبه تا چهار شنبه در تمامی مناطق استان بارش باران.وزش تندباد و طوفان لحظه ای و کاهش نسبی دما پیش بینی شده که شدت بارش های رگباری باران و تندباد در مناطق شمال شرق ومرکز استان است. منصور شیشه‌فروش افزود: بارشهای رگباری باران ۳ شنبه تا اوایل روز چهارشنبه در شهرستانهای نایین.اردستان.خورو بیابانک.ورزنه.نطنز. اصفهان.لنجان.فلاورجان.شهرضا.دهاقان ورزنه و مناطق انارک بادرود.چوپانان شدت می گیرد. وی خواستار تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاههای امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب، طوفان و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده ها وآمادگی اداره راهداری .شهرداری ها ، پلیس راه، جمعیت هلال احمر ،شرکتهای آزادراهی، شرکت های امداد خودرو، اورژانس.شرکت های گاز ،آب و برق و دهیاران و ستاد مدیریت بحران فرمانداریها شد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به پیش بینی وزش تند باد های موقتی .سیلابی شدن مسیلها. کاهش میدان دید لزوم استقرار تجهیزات امدادی و کنترل سیل .اماده بکار بودن ماشین الات در معابر شهری و روستایی و جاده ها راهدارخانه ها و پایگاههای امدادی شهری و روستایی تقویت تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده ها با تامین اقلام ضروری است. منصور شیشه‌فروش افزود: پیش بینی ظرفیتهای اسکان اضطرای و پرهیز از سفرهای غیر ضروری در محورهای سیل گیر و اجرای طرحهای کاهش خطر با استحکام بخشی به سازه های ناپایدار ،تابلوها، داربستها در برابر تندباد های موقتی همچنین پرهیز از صعود به ارتفاعات رعایت الزامات ایمنی از دیگر توصیه های هواشناسی در شرایط اضطرار است. وی تاکید کرد توجه به توصیه های پلیس در جاده ها،حفاظت محصولات و سازه های کشاورزی گلخانه ها واحدهای دام و طیورو شبکه های آب و گاز در برابر سیل ، تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران،خودداری ازاستقرار ، توقف و تردد در مسیلها و رودخانه های فصلی،پیشگیری و کنترل آبگرفتگی در معابر شهری دهانه پلها و زیر گذرها، تخلیه رسوبات و نخاله از دهانه پلها و بازگشایی مسیر رودخانه ها.تخلیه اضطراری سکونتگاههای روستاهای در معرض خطر سیل الزامی است.

دیگر خبرها

  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان