Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:20:01 GMT

آزمایش ۶ بیمار کرونا در استان قزوین مثبت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۷۵۹۵

آزمایش ۶ بیمار کرونا در استان قزوین مثبت اعلام شد

پیمان نامدار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اطلاعات جدید افرا مبتلا به بیماری کرونا به صورت متمرکز از سوی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، اعلام می‌شود تا دوگانگی در آمارها دیده نشود.

نامدار تصریح کرد: در روزهای گذشته آزمایش دو نفر از بیماران مشکوک به ویروس کرونا مثبت اعلام شده بود و امروز هم ۶ نفر دیگر مثبت شناخته شدند و در حال حاضر تعداد مبتلایان در استان به این ویروس به ۸ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این افراد تحت مراقبت‌های درمانی قرار دارند و وضعیت خوبی دارند و هیچ نگرانی د ر خصوص نحوه درمان آنها وجود ندارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با تاکید مجدد بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی از شهروندان خواست ضمن حفظ آرامش خود نسبت به شستشوی مرتب دست با آب و صابون اهتمام کند.

نامدار افزود: بر اساس رصد وزارت بهداشت هفته جاری از روزهای بسیار حساس و مهم در شیوع این بیماری است لذا درخواست می‌کنیم شهروندان به صورت جدی از حضور در مراکز پر جمیعت و بازار به شدت خودداری کنند.

وی اظهار داشت: تمام امکانات دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌ها بسیج شده و در خدمت مردم قرار دارد تا بتوانیم این بیماری را کنترل کرده و از سرایت بیشتر آن جلوگیری کنیم اما این مهم تنها با مشارکت مردم ممکن می‌شود.

یادآوری می‌شود به گفته جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۵ مورد جدید کرونا در کشور گزارش شده و تا ظهر امروز شنبه ۵۹۳ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

جهانپور با اشاره به ۳۴ فوتی کرونا تا روز گذشته در کشور، افزود: تعداد فوتی‌ها نیز از روز گذشته تا ظهر شنبه به ۴۳ مورد رسیده است.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت تاکنون ۵۲ نفر در تهران، ۲۱ نفر در قم، ۱۷ مورد در گیلان، ۲۲ مورد در گلستان، ۱۲ مورد در اصفهان، ۱۸ مورد در استان مرکزی، ۱۲ مورد در مازندران، ۸ مورد در استان فارس، ۶ مورد در استان آذربایجان شرقی، یک نفر در ایلام، یک مورد در خراسان جنوبی، ۳ نفر در اردبیل، ۸ نفر در استان البرز، ۴ نفر در سمنان، ۵ نفر در کردستان، ۶ نفر در قزوین، ۴ نفر در خوزستان، یک نفر در سیستان و بلوچستان و ۴ نفر در استان یزد به کرونا مبتلا شده اند.
 

کد خبر 4866134

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی قزوین ویروس کرونا انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب گرگان شهرکرد قزوین بارش باران شیراز بیرجند وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز تجاری منطقه آزاد قشم به مثبت ۳۱۳ میلیون دلار رسید

تین نیوز

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تراز تجاری منطقه آزاد قشم در سال ۱۴۰۲ به مثبت ۳۱۳ میلیون و ۳۱۹ هزار دلار رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن رضایی فر امروز ۳۰ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول سال گذشته بیش از ۵۰۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار صادرات و صادرات مجدد در منطقه آزاد قشم صورت گرفته است.

رضایی فر افزود: از این میزان بیش از ۳۹۹ میلیون و ۶۲۵ هزار دلار مربوط به عملکرد حوزه صادرات از محل تولید در منطقه آزاد قشم به خارج از کشور است.

به گفته وی همچنین در طول سال گذشته، بیش از ۱۰۵ میلیون ۶۷۵ هزار دلار صادرات مجدد در این منطقه آزاد انجام شده است.

رضایی فر با اشاره به واردات قطعی ۱۹۱ میلیون و ۹۸۱ هزار دلاری در طول سال گذشته، افزود: تراز تجاری منطقه آزاد قشم در سال ۱۴۰۲ به مثبت ۳۱۳ میلیون و ۳۱۹ هزار دلار رسید.

وی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ میزان صادرات از محل تولید به خارج از کشور و صادرات مجدد نسبت به سال پیش از آن به ترتیب ۹۶ و ۱۵۸ درصد رشد داشته است.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مشتقات نفتی، شمش روی، کلینکر سیمان، ماهی خشک، سیگار و ادکلن مهمترین محصولات صادراتی این منطقه را تشکیل می دهند.

رضایی فر در پایان خاطرنشان کرد: اصلی ترین شرکای تجاری منطقه آزاد قشم در طول سال گذشته کشورهای امارات متحده عربی، عمان، سومالی، قطر، هنگ کنگ، عراق و سریلانکا بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به مثبت ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد