Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان بازی تیم‌های ذوب‌آهن و شهرخودرو در هفته بیست‌ و دوم رقابت‌های لیگ برتر تغییر کرد اما سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن مدعی است این تغییر به درخواست این باشگاه نبوده است. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سازمان لیگ امروز اعلام کرد زمان بازی تیم‌های ذوب‌آهن و شهرخودرو در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ و دوم رقابت‌های لیگ برتر، جام خلیج فارس تغییر کرده و روز جمعه 16 اسفندماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این قرار بود که تیم‌های شهرخودرو و ذوب‌آهن روز یکشنبه 18 اسفندماه در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم بروند، اما با اعلام سازمان لیگ و تأیید سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن زمان برگزاری این رقابت تغییر کرده و 2 روز زودتر برگزار خواهد شد.

نکته جالب توجه در این است که سازمان لیگ در خبر خود، درخواست باشگاه ذوب‌آهن را دلیل تغییر زمان بازی اعلام کرده است، اما مسئولان باشگاه ذوب‌آهن این ادعا را رد می‌کنند.

اصفهان| سپاهان و ذوب‌آهن؛ تساوی تلخ زردپوشانحواشی شهرآورد اصفهان| حرکت جالب کومان و رفیعی در هنگام تعویض/ اعتراض شدید مدیرعامل ذوب‌آهن به داورقلعه‌نویی: چرا برای تعطیلی لیگ از AFC الگوبرداری نمی‌کنید؟/ ذوب‌آهن روی ارسال «پفکی» و بدون موقعیت گل زد

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، ضمن اعلام این موضوع گفت: باشگاه درخواستی برای تغییر زمان بازی نداشته‌ و این تغییر زمان از جانب خود سازمان لیگ بوده است.

وی ادامه داد: زمان برگزاری سایر بازی‌ها نیز تغییر کرده و باشگاه ذوب‌آهن تابع مقررات و تصمیمات سازمان لیگ است.

به گزارش تسنیم، هفته بیست‌ و دوم رقابت‌های لیگ برتر از روز پنج‌شنبه 15 اسفندماه آغاز می‌شود و تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن باید به مصاف گل‌گهر سیرجان و شهرخودرو بروند.

انتهای پیام/170/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سخنگوی باشگاه ذوب آهن تغییر زمان سازمان لیگ زمان بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر قریب‌الوقوع بلینکن به سه کشور اروپایی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا هفته آینده به اروپا سفر خواهد کرد و در نخستین مقصد سفر خود به اروپا با امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه درباره راه‌های ادامه حمایت از اوکراین و جلوگیری از تشدید جنگ در غزه، دیدار و رایزنی خواهد کرد.

پایگاه خبری العربی اعلام کرد که متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران با تأیید خبر سفر بلینکن به اروپا طی هفته آینده گفت: هدف از این سفر تاکید بر تعهد آمریکا به ناتو است.

میلر تاکید کرد: بلینکن در پاریس با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه دیدار خواهد کرد تا در مورد ادامه حمایت از اوکراین تلاش‌ها برای جلوگیری از گسترش بحران در غزه و سایر موضوعات مهم گفت‌وگو کند.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، بلینکن در بروکسل در نشست وزرای خارجه ناتو شرکت خواهد کرد و در حاشیه این اجلاس با دبیرکل ناتو دیدار خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که بلینکن هچنین با وزیرخارجه اوکراین دیدار خواهد کرد و در بلژیک، در ششمین اجلاس اقتصادی آمریکا و اتحادیه اروپا شرکت خواهد کرد.

پیشتر، سرگئی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که فرانسه در حال آماده کردن گروهی متشکل از ۲ هزار نیروی نظامی برای اعزام به اوکراین است.

دیگر خبرها

  • شب قدر و استفاده معنادار از زمان/ انسان یک شبه ره ۸۰ ساله می‌رود
  • تغییر زمان فعالیت سینماها در شب‌های احیا
  • انتقاد سازمان ملل از قانون شکنی‌های رژیم صهیونیستی
  • تحقیق جدید: حضور در طبیعت ظاهراً تأثیر عمیقی بر نحوه تجربه زمان دارد
  • قهرمان مستر المپیا از مردم چه درخواستی داشت؟ + فیلم
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • شب یا صبح؛ بهترین زمان برای وزن‌کردن چه وقتی است؟/ ۵ دستور برای رفتن روی ترازو
  • سفر قریب‌الوقوع بلینکن به سه کشور اروپایی
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد