Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پس از موافقت هیئت مدیره باشگاه سپاهان با استعفای مسعود تابش، امور این باشگاه فعلا به رئیس هیئت مدیره سپرده شد. تاریخ انتشار: 16:06 - 10 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۴۱۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان امروز (شنبه) استعفای خود را تقدیم هیئت مدیره باشگاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این باره گفت: مهندس تابش امروز استعفای خود رابه هیئت مدیره ارائه کرد که پس از تشکیل جلسه و بررسی موضوع، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان در دوران تصدی در سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان، با استعای ایشان موافقت شد.

به گزارش میزان، پس از استعفای تابش مقرر شد تا انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه، منوچهر نیکفر، رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان فعلا به عنوان سرپرست امور را در دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: استعفای تابش از مدیرعاملی باشگاه سپاهان؛ ساکت و رحیمی گزینه‌های جدید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان سپاهان مسعود تابش هیئت مدیره باشگاه باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا قادری، طی حکمی محمدرضا پاکدل را به سمت «عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

پاکدل دارای مدرک کارشنارسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. وی با بیش از ۲۴ سال سابقه کاری دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله «مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد»، «مدیرکل مهندسی و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» و «معاون فنی اداره کل پست استان یزد» است.

پاکدل پیش از این به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست