Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@05:29:12 GMT

عکس ؛ خشم قلعه‌نویی برانگیخته شد!

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۷۷۱۳

عکس ؛ خشم قلعه‌نویی برانگیخته شد!

شاید بدبین ترین هوادار سپاهان هم فکر نمی کرد پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم محبوبش در سیرجان در هفته هفتم، این تیم دیگر رنگ پیروزی را در بازی های خارج از خانه تا پایان هفته بیست و یکم نبیند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپاهان شروع خوبی در رقابت های لیگ برتر داشت و با دو پیروزی متوالی و در شرایطی که حال و روز مدعیان هم چندان خوب نبود، نشان داد که می تواند شانس اول قهرمانی باشد و پیروزی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی این تیم را بیشتر از همیشه مورد توجه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند سپاهان تا هفته های پایانی لیگ نوزدهم بسیار خوب بود ولی بدشانسی ها به سراغ این تیم آمدند و دو مدافع میانی این تیم به طور کلی فصل را از دست دادند تا قلعه نویی چالش سختی برای پیدا کردن جانشین این دو بازیکن داشته باشد.
اما شاید کادر فنی سپاهان که بهتر از هر کسی در مورد نقاط ضعف و قوت تیم می داند هم فکر نمی کرد پس از پیروزی ۲ بر صفر در سیرجان مقابل شاگردان جلالی که تازه به عنوان سرمربی انتخاب شده بود، این تیم دیگر در بازی های خارج از خانه موفق به پیروزی نشود و روز گذشته آخرین دیدار خارج از خانه این تیم برابر ذوب آهن در فولادشهر به تساوی یک بر یک رسید.

تصویری از خشم قلغعه نویی پس از آخرین تساوی سپاهان را می بینید:

در زیر نتایج بازی های سپاهان در خارج از خانه پس از برد ۲ بر صفر مقابل گل گهر در سیرجان آمده است:

• پارس جنوبی ۱-۱ سپاهان
• نساجی ۲-۲ ‌سپاهان
• شهرخودرو ۱-۱ ‌سپاهان
• صنعت نفت ۴-۲ ‌سپاهان
• ماشین سازی ۰-۰ ‌سپاهان
• نفت مسجدسلیمان ۰-۰ سپاهان
• ذوب آهن ۱-۱ سپاهان

نگاهی به جدول کلی بازی های خارج از خانه نیز اگرچه سپاهان را در رتبه دوم پس از پرسپولیس قرار می دهد ولی از دست دادن ۸ امتیاز نسبت به پرسپولیس که از ۱۰ بازی خانگی اش ۲۴ امتیاز کسب کرده، شرایط خوبی برای طلایی پوشان به شمار نمی رود.

در بازی های خانگی هم البته اوضاع برای سپاهان چندان خوب نیست و این تیم پس از تیم های تراکتور، پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو با کسب ۲۱ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته است؛ اگرچه در این جدول، اختلاف تیم های مدعی بسیار کم و رقابت نزدیک است.

سپاهان تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر، کمتر از هر تیم دیگری شکست خورده؛ آنها مقابل نفت آبادان با نتیجه ۴ بر ۲ باختند و مقابل پرسپولیس هم با حکم کمیته انضباطی بازنده شدند تا تنها دو شکست در کارنامه شان ثبت شده باشد ولی تنها دو تیم پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان بیشتر از این تیم به تساوی دست یافته اند و کسب ۱۰ تساوی نشان می دهد که آنها امتیازات مهمی را مانند بازی روز گذشته از دست دادند تا حالا با ۱۰ امتیاز در تعقیب پرسپولیس باشند و امیرقلعه نویی کار سختی برای تغییر روند شاگردانش در ۹ دیدار باقی مانده پیش رو داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان امیر قلعه نویی پرسپولیس سپاهان هوادار سپاهان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر خارج از خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟