Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سبحانی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سسیدهادی خسروشاهی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون

با کمال تأسف و تأثر درگذشت محقق توانا و نویسنده عالی مقام حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید هادی خسروشاهی - قدس سره - را دریافت نمودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقید سعید فرزند بیتِ علم و فقاهت، مرحوم آیت الله حاج سید مرتضی خسروشاهی - رحمة الله علیه – است. وی از دوران جوانی اهل قلم و مبارزه با کجی‌ها بوده و جهادِ قلمی او نشان از ایمان و اخلاص واقعی و اثر ماندگار اوست.

سالیان متمادی در مجله مکتب اسلام مقالات او زینت بخش نشریه بوده و بعد از انقلاب نیز در مناصب مختلف خدمات ارزشمندی داشته است؛ تأسیس کتابخانه مجهزی در قم، اثر ارزشمند دیگری است که از خود به یادگار گذاشتند. اینجانب این ضایعه را به علما اعلام و حوزه‌های علیمه و بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

عاش سعیدا و مات سعیدا
قم – جعفر سبحانی

کد خبر 4866145

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله جعفر سبحانی سیدهادی خسروشاهی پیام تسلیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کنفرانس بین المللی معرفی کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ویروس کرونا فعالیت های قرآنی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات مسجد قرآن مجمع عالی حکمت اسلامی سیدهادی خسروشاهی تمدن نوین اسلامی نشست علمی مرکز فرهنگی شهر کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم

در مراسم شصت‌و‌پنجمین سالگرد رحلت مرجع فقید آیت‌الله حسین طباطبایی بروجردی استاد حاج شیخ حسین انصاریان به ایراد سخنرانی پرداخت و سید مهدی میرداماد در مدح منقبت ائمه اطهار (ع) مداحی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاریان با تجلیل از شخصیت آیت الله بروجردی گفت: این مرجع تقلید زمانی که به قم آمد ۷۰۰ نفر در این حوزه مشغول به تحصیل بودند و در زمانی که از دار دنیا رفت بیش از ۷ هزار نفر مشغول به تحصیل بودند.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند آیت الله بروجردی گفت: در طول ۱۶ سالی که آیت الله بروجردی در حوزه علمیه قم حضور داشت اقدامات بسیاری در راستای گسترش دین اسلام در داخل ایران و کشور‌های مختلف انجام داد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاریان، تقوای الهی را یکی از ویژگی‌های برجسته آیت الله بروجردی دانست و گفت: به‌واسطه همین تقوا، آیت الله بروجردی به مراتب بزرگی دست پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • نصرت‌الله میرزایی درگذشت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • ایمان در همه ابعاد زندگی انسان نقش مهمی دارد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست