Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه، ۲ تیم فوتسال فرش آرا مشهد و سن ایچ ساوه در بازی سوم که به میزبانی فرش آرا در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، به مصاف هم رفتند و در پایان وقت‌های قانونی ۲ تیم به نتیجه مساوی دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضربات پنالتی این تیم سن ایچ بود که موفق شد حریف خود را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های پلی آف صعود کرد. از حواشی این مسابقه می‌توان به گلی که تیم فوتسال سن ایچ ساوه در وقت‌های پایانی بازی به ثمر رساند، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: سنگ‌سفیدی: سعی می‌کنم به فینال پلی آف لیگ برتر فوتسال برسم

تیم فوتسال سن ایچ ساوه در ثانیه پایانی آن مسابقه موفق شد گل تساوی را به ثمر رسانده و بازی را به وقت‌های اضافی بکشاند و در نهایت موفق شد در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند. بعد از پایان این مسابقه بود که باشگاه فرش آرا مشهد نسبت به عملکرد داور اعتراض داشت، آن‌ها مدعی شدند که گلی که تیم فوتسال سن ایچ در ثانیه‌های پایانی بازی به ثمر رسانده کاملاً اشتباه بود و آن‌ها بعد از اتمام وقت موفق به گلزنی شدند و حتی این باشگاه فیلم این دیدار را هم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد. همچنین این باشگاه نامه اعتراض آمیز خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و قرار شد که کمیته انضباطی رای این دیدار را صادر کند.

رای این بازی صادر نشد تا اینکه تیم فوتسال سن ایچ ساوه بازی رفت خودش را هم در نیمه نهایی پلی آف داد. حال بالاخره امروز فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه فرش آرا مشهد از این تیم بابت سعه صدری که در اعلام رای به خرج دادند تشکر کرد و در این نامه آمده است که: «اشتباهات داوری در تعیین سرنوشت بازی با سن ایچ تاثیر گذار بود و ناراحتی مدیران فرش آرا محق بود و از سعه صدر آن‌ها تشکر می‌کنیم.»

حال باید منتظر ماند و دید که مسئولان باشگاه فرش آرا مشهد در روز‌های آینده نسبت به این رای چه واکنش‌هایی را نشان خواهند داد.

بیشتر بخوانید: دیدار فینال لیگ برتر فوتسال لغو نمی‌شود

متن نامه ارسال شده به باشگاه فرش ارا به شرح زیر است:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال فدراسیون فوتبال تیم فوتسال سن ایچ فدراسیون فوتبال فرش آرا مشهد سن ایچ ساوه باشگاه فرش پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین

رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین به دلیل فساد گسترده ورزشی به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش مشرق، دادگاه چین روز سه شنبه اعلام کرد که چن ژیوآن رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین را به اتهام دریافت رشوه و سایر جرایم مالی به حبس ابد محکوم کرده است.

بر اساس اعلام رسانه های چینی، این رئیس فدراسیون، بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۳، از موقعیت‌های خود در فدراسیون و سایر ارگان‌ها استفاده کرد تا «به‌طور غیرقانونی» مبالغی از افراد دیگر به مبلغ ۸۱.۰۳ میلیون یوان (۱۱ میلیون دلار) دریافت کند.

وی در ماه ژانویه به دریافت رشوه ۱۱ میلیون دلاری اعتراف کرده است.

تاکنون علاوه بر رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین، ده‌ها بازیکن نیز مورد بازجویی قرار گرفتند.

دادگاه چین در حکم خود نوشت که او به فوتبال چین «خسارتی هنگفت» وارد کرده است.

برخی دیگر از مسئولانی که در دوران ریاست «چن» در فدراسیون حضور داشتند بین ۸ تا ۱۴ سال زندان محکوم شده اند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • نامه این فوتبالیست به برادر ۴ ساله‌اش دنیا را تکان داد
  • نامه اندریک به برادر 4 ساله‌اش دنیا را تکان داد
  • حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد
  • فدراسیون فوتبال به AFC شکایت می‌کند؟