Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@17:17:21 GMT

لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۷۷۷۷

لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی طی اطلاعیه‌ای به جهت شیوع ویروس کرونا مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون را لغو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های دانشگاهی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

در اطلاعیه فدراسیون آمده است:
طبق برنامه قبلی قرار بود انتخابات فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی روز دوشنبه 19 اسفندماه برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی دانشگاه‌های کشور و ضرورت حضور اعضای مجمع که در شرایط فعلی میسر نیست، انتخابات در تاریخ فوق لغو به زمان دیگری که متعاقباً اعلام خواهد شد، موکول می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/4048/4057/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی شیوع ویروس کرونا انتخابات فدراسیون ورزش دانشگاهی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای ۱۶ اردیبهشت ماه را به عنوان آخرین فرصت اعلام آمادگی برای حضور در لیگ برتر و دسته یک والیبال مردان باشگاه‌های کشور اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌های جداگانه به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ دسته یک و برتر از آن‌ها درخواست کرد تا پایان وقت اداری 16 اردیبهشت ماه نسبت به ارسال مکتوب اعلام آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کنند.

دعوت از 39 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور

ارائه نام کاربری و پسورد و باز شدن سامانه ملی والیبال جهت واریز ورودیه و ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم منوط به تایید امور مالی و کمیته انضباطی فدراسیون (جهت تایید تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون) است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش