Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت‌های کاراته وان اتریش، ذبیح‌الله پورشیب با شکست در دیدار نیمه‌نهای از حضور در دیدار پایانی بازماند. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم از سومین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 از صبح امروز(شنبه) در سالزبورگ اتریش برگزار شد و در رقابت‌های ورن 84- کیلوگرم، ذبیح‌الله پورشیب ابتدا با نتیجه 2 بر صفر از سد برایان تیمرمانس از هلند گذشت و در ادامه با همین نتیجه مقابل تیمور سلیمانی از تونس در دور دوم پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم ملی کشورمان در مرحله سوم نیز با نتیجه 3 بر 2 از سد ایگور چخماروف از قزاقستان گذشت تا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند. او در این مرحله به مصاف ایوان کویچ از کرواسی رفت و با شکست 4 بر یک از حضور در دیدار نهایی بازماند و به دیدار رده‌بندی رسید.

پورشیب برای کسب مدال برنز روز یکشنبه 11 اسفندماه روی تاتامی می‌رود.

کاراته وان اتریش| تداوم روند ضعیف بانوان با حذف علیپور


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته کاراته ایران لیگ جهانی کاراته وان ذبیح‌الله پورشیب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته کاراته ایران لیگ جهانی کاراته وان ذبیح الله پورشیب کاراته کاراته ایران لیگ جهانی کاراته وان ذبیح الله پورشیب کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال افغانستان به دنبال پیروزی برابر بحرین و به لطف برتری تیم ملی ایران برابر کویت راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد تیم ملی فوتسال ایران موفق شد از سد کویت عبور کند.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
تایلند - عراق ۱۴:۳۰
ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • تمجید AFC از فوتسالیست‌های تیم ملی/ ایران قدرت خود را نشان داد
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا