Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «روند همه گیر شدن ⁧ ویروس کرونا⁩ در سایه ⁧ تحریم ظالمانه⁩ عادی نیست و آن را نوعی حمله ⁧ بیولوژیک⁩ از سوی ⁧ آمریکا⁩ و ⁧ رژیم صهیونیستی⁩ می‌دانم. پیشنهاد کمک دارویی ⁧ مایک پمپئو⁩ به ⁧ ایران⁩ ⁧ مضحک⁩ و ⁧ خنده‌دار⁩ و ⁧ موذیانه⁩ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر آمریکا صادق است که نیست! در گام اول ⁧ تحریم دارویی ایران⁩ برداشته شود.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جعفرزاده ایمن آبادی کرونا ویروس حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری

اسقف «مار ماری امانوئل» امروز (دوشنبه) کمی پس از ساعت ۱۷ به وقت محلی هدف حمله با چاقوی مردی که لباس مشکی به تن داشت، قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، تصاویر وحشتناک از این حمله که به صورت زنده در کانال یوتیوب این کلیسا منتشر شد نشان می‌دهد که این اسقف همزمان با هدف حمله قرار گرفتن به شدت شگفت زده شد و ضارب صورت و سر این اسقف را چندین بار هدف قرار داد.

عبادت کنندگان به سمت اسقف دویدند تا به او که روی زمین افتاده بود، کمک کنند.

پلیس اعلام کرده که این اسقف دچار جراحاتی نشده که زندگی‌اش را در معرض خطر قرار دهد. همچنین یک مرد در این رابطه توسط افسران پلیس دستگیر شده است.

این حمله درست ۴۸ ساعت پس از حمله دیگری با چاقو در استرالیا اتفاق افتاد. در آن حمله، فردی به نام «جوئل کوچی»، ۴۰ ساله پنج زن و یک گارد امنیتی را با ضربات چاقو از پای درآورد و چند تن دیگر را نیز زخمی کرد و در نهایت توسط افسر پلیس کشته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این اسقف بیش از ۱۷ هزار دنبال کننده در فیسبوک دارد و در دوران کرونا و زمانی شهرت یافت که سیاست قرنطینه دوران کرونا را که توسط مقام‌های سیدنی وضع شده بود به شدت مورد انتقاد قرار داد و آن را «برده داری جمعی» توصیف کرد و مدعی شد که واکسن‌های کرونا بیهوده هستند و زندگی در حالت عادی باعث تقویت ایمنی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است
  • آکسیوس: آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند
  • بورل: اتحادیه اروپا نمی‌تواند سپاه را «تروریستی» اعلام کند
  • نمی‌خواهیم شاهد جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم
  • ایتالیا: گروه هفت آماده اعمال تحریم علیه دشمنان اسراییل است
  • واکنش کنگره آمریکا به پاسخ کوبنده ایران علیه اسرائیل
  • لفاظی‌های جدید ماکرون علیه ایران
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری