Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کاظم حسینی  عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وزارت بهداشت و ستاد پیشگیری از کرونا ، تمامی مدارس را به دلیل شیوع این ویروس تعطیل اعلام کرده اما متاسفانه دانش‌آموزان و اولیای آنان این هشدارها را جدی نگرفته‌اند و خیابان‌ها، فروشگاه‌ها و اماکن عمومی مملو از جمعیت است که این مسئله سرعت انتشار کرونا را تسریع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: پویش دانش‌آموزی نه به خروج از خانه در مهریز می‌کوشد اهمیت همکاری دانش آموزان و اولیای آنان در برنامه‌های پیشگیرانه به‌منظور کاهش سرعت همه‌گیر شدن کرونا">ویروس کرونا را برجسته کند و تکالیف دانش‌آموزان در رعایت بهداشت عمومی و اهمیت عدم حضور در اماکن عمومی را گوشزد کند. 
مدیر آموزش و پرورش مهریز خاطر نشان کرد: گفتمان‌سازی هدفمند برای بهبود احساس مسوولیت هر دانش‌آموز در قبال کرونا هدف نهایی این پویش است و از همه دانش‌آموزان و خانواده‌ها درخواست می‌شود به این پویش پیوسته و با ماندن در خانه  در طول تعطیلی مدارس مسوولان را در مدیریت و مهار این بیماری کمک کنند.
حسینی با اشاره به اینکه مدارس تعطیل شده است ولی آموزش تعطیل نیست  تصریح کرد:  مدیران و معلمان مدارس امور آموزشی دانش‌آموزان را با استفاده از شبکه آموزش و اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان و اولیای آنان پیگیری می‌کنند.

مهریز ۱۱ هزار دانش‌آموز و ۱۰۰ مدرسه دارد .

این شهرستان در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد .

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا خانواده دانش آموز دانش آموزان مدیر آموزش و پرورش ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پویش کابوست منم برای نوجوانان کلید خورد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مجری در انتهای ویدئو خطاب به دیگر نوجوانان می‌گوید: «اگر امکان تماس با کابینه جنگ رژیم صهیونیستی داشتی چه می گفتی. دو دقیقه جلوی دوربین بگو، ضبط کن و برای ما بفرست.» برنامه نوجهان با موضوع معرفی موقعیت‌های پیشرفت، چالش‌ها و ظرفیت‌های کشور از دید یک نوجوان، به تهیه‌کنندگی حمیدرضا غفاری و کارگردانی یونس محمدی از شبکه یک پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • ببینید | پویش کابوست منم برای نوجوانان کلید خورد
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • پویش دانش‌آموزی عطر اردیبهشت ۳ درکرمان آغازشد
  • اجرای نهضت ملی سواد سلامت آموزی در مدارس ۱۰ استان کشور
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان