Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:58:17 GMT

نامه نگاری فتاح با روحانی درخصوص مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۰۸۲

نامه نگاری فتاح با روحانی درخصوص مقابله با کرونا

رئیس بنیاد مستضعفان در مکاتبه با رئیس جمهور، ضمن اعلام آمادگی کامل بنیاد مستضعفان برای همکاری همه جانبه در مقابله با شیوع کرونا ویروس، تمهیدات این بنیاد را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سید پرویز فتاح در نامه ای به حجت الاسلام حسن روحانی، از اعلام آمادگی کامل بنیاد مستضعفان برای همکاری همه جانبه در مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، رئیس بنیاد مستضعفان در مکاتبه با رئیس جمهور اعلام کرد که این بنیاد با هماهنگی وزیر بهداشت و در راستای همکاری همه جانبه تمامی دستگاه‌ها با آن وزارتخانه برای مقابله و مهار ویروس کرونا، تمهیداتی را در قالب موارد زیر اتخاذ کرده و آمادگی همکاری بیشتر را نیز دارد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، در این نامه، تمهیدات اعلامی بنیاد مستضعفان در اختیار گذاشتن ۲۴ دستگاه آمبولانس نو با هماهنگی ستاد بحران و مدیریت وزارتخانه، آمادگی کامل برای استفاده موقت برخی اماکن در اختیار این نهاد جهت مقابله با بحران با اعلام نیاز وزارتخانه، تامین بخشی از هزینه‌های مالی مربوط به نیازهای بهداشتی و درمانی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) توسط بنیاد مستضعفان و تولید الکل با حداکثر ظرفیت شبانه روزی جهت تامین نیاز فعلی و توزیع آن با هماهنگی کامل ستاد بحران وزارت بهداشت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنياد مستضعفان کروناویروس بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون

به گزارش جام جم آنلاین از  گرگان اظهارکرد: در ماه گذشته و اواخر سال گذشته رتبه استان گلستان در جذب تسهیلات بانکی مسکن در راستای طرح نهضت ملی مسکن روستایی در کشور ۲۶ بود که با پیگیری و تاکید استاندار گلستان به بانک‌های عامل، این رتبه ظرف مدت یک‌ماه از ۲۶ به چهار کشوری ارتقاء یافت.وی تصریح‌کرد: قرار است تا پایان اردیبهشت ماه امسال، بانک‌های عامل در استان، تمامی تسهیلات مسکن روستایی را در راستای طرح نهضت ملی مسکن جذب کنند و جشن جذب کامل تسهیلات مسکن روستایی در گلستان برگزار شود‌.مدیرکل بنیادمسکن گلستان با اشاره به منطقه آزاد اینچه‌برون خاطرنشان‌کرد: با توجه به اینکه منطقه آزاد اینچه‌برون گلستان به تازگی تصویب شده‌است و برای ایجاد زیرساخت‌های اولیه و لازم، نیاز به اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی دارد، طی انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیادمسکن و منطقه‌آزاد اینچه‌برون قرار شد بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های عمرانی، زیربنایی و در اختیار قرار دادن وسایل لجستیک، همکاری لازم را با منطقه آزاد اینچه‌برون داشته باشد.وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تامین زمین است که در این رابطه تفاهم‌نامه‌ای با منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان منعقد تا ۲۰۰ هکتار از اراضی این دستگاه‌اجرایی در روستاها تحویل بنیاد مسکن شده و نقشه تفکیکی و آماده‌سازی برای احداث مسکن روستایی به سرعت انجام شود.

حسینی گفت: همچنین با انعقاد تفاهم‌نامه با بنیادمستضعفان، در سه نقطه استان و سه شهرستان گمیشان، آق‌قلا و رامیان، مقرر شد بنیاد مستضعفان بیش از ۱۰۶ هکتار زمین را برای احداث بیش از ۵ هزار واحد مسکن روستایی در گلستان اهدا کند تا با مشارکت مردم، بخش عمده‌ای از این واحدها با تامین منابع، تسهیلات و واگذاری زمین توسط مردم و با مشارکت مردم احداث شود.وی بیان‌کرد: همچنین با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک گلستان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، اسناد بیش از ۴۷۵ هکتار از اراضی ملی استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن روستایی تحویل بنیادمسکن شد.

دیگر خبرها

  • درخواست روحانی شاخص قم از وزارت اقتصاد درخصوص مالیات ها
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد
  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند