Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز شنبه در نشست ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا افزود: اگر چه وضعیت چهارمحال و بختیاری در خصوص شیوع ویروس کرونا از استانهای سفید کشور است و تاکنون مورد مثبتی در استان گزارش نشده است ، اما باید تدابیر لازم را برای مقابله و پیشگیری از این ویروس به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: در همین راستا ساعات اداری  کاهش می‌یابد و مدیران هر دستگاهی می‌توانند اجازه دورکاری به کارمندان بانوان باردار، جانبازان شیمیایی و افراد بیمار با مشکل حاد را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی، در ادامه با تاکید بر نظارت دقیق‌تر بازار استان، تصریح کرد: علاوه بر اینکه صنعت، معدن، تجارت و تعزیرات حکومتی بر بازار استان برای مقابله با هرگونه تخلف و گرانفروشی باید جدیت بیشتری به کار گیرند، همه دستگاه‌ها ملزم به ارائه تجهیزات و امکانات خود به دانشگاه علوم پزشکی هستند.
استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امکان تعطیلی دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان وجود ندارد و مدیران مربوطه باید به نحوی مدیریت کنند که خللی در انجام فعالیت‌های این ادارات شکل نگیرد.
عباسی همچنین با تاکید بر مدیریت سفرهای نوروزی در استان، افزود: در این خصوص بزودی تصمیم‌گیری لازم اتخاذ و به اطلاع مردم رسانده می شود.
وی ،با اشاره به آغاز بازرسی‌ها در ورودی‌های شهر، گفت: این اقدام برای جلوگیری از ورود بیماران مبتلا و شیوع از آن با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.
عباسی همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای استان را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضروری دانست و افزود: چنانچه علوم پزشکی اعلام نیاز کند همه دستگاه‌ها موظف به همکاری هستند.

به گزارش ایرنا، کرونا ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه) در چین شروع شد، به تعدادی از کشورهای جهان نیز سرایت کرده است.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

برچسب‌ها کرونا تغییر ساعت کاری ادارات اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا تغییر ساعت کاری ادارات اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری اقبال عباسی کرونا کرونا کرونا کرونا کرونا تغییر ساعت کاری ادارات اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار عباسی در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، گفت: با دستور بهرام‌نیا استاندار ایلام سال گذشته برای توسعه زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی استان مبلغ ۴۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی با اشاره به عزم جدی استانداری ایلام برای فعال‌سازی بازارچه‌های مرزی استان، از فعالیت ۷ تعاونی مرز نشینی در استان با عضویت ۲۲۷ هزار نفر در قالب ۷۴ هزار خانوار خبر داد.

عباسی گزارشی از وضعیت بازارچه‌های مرزی استان ارائه کرد و یادآور شد با تصمیم استاندار ایلام رایزنی‌هایی با طرف عراقی انجام شده تا این بازارچه‌ها پس از سال‌ها به چرخه مبادلات تجاری کشور بازگردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام همچنین افزود: با پیگیری دکتر بهرام نیا استاندار ایلام تمامی زیرساخت‌های لازم در سه بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شده و هدف ما این است که تمامی مرزنشینان از ظرفیت‌های اقتصادی مرزها بهره‌مند شوند.

وی همچنین از تهیه طرح توجیهی بازارچه مرزی مهران خبر داد و گفت: امیدواریم در جلسه هفته آینده کمیسیون اقتصادی دولت با تصویب این طرح گام بلندی در راستای ارتقای وضعیت معیشتی مرزنشینان استان برداشته شود.

عباسی با ذکر برخی از مشکلات موجود بر سرِ راه توسعه اقتصادی استان خواستار ورود جدی وزارتخانه‌های مربوطه برای مرتفع شدن این مشکلات شد و از همکاری‌های مثبت مجموعه وزارت کشور تشکر کرد.

کد خبر 6088130

دیگر خبرها

  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا