Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:34:37 GMT

کشف ۱۴۵ هزار انواع مواد محترقه در شهر ری

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۱۶۳

کشف ۱۴۵ هزار انواع مواد محترقه در شهر ری

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "صادق قره باقری" گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک منزل مسکونی در شهر ری مقدار زیادی مواد محترقه در انبار منزل مسکونی اش دپو و جمع آوری کرده است، گفت: بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از حصول اطمنیان از صحت این موضوع، مالک منزل شناسایی شد، تصریح کرد: با اخذ دستور قضائی از قاضی کشیک، تیمی از مأموران پایگاه هشتم برای دستگیری متهم و بازرسی از آن محل به نشانی اعلامی اعزام شدند.

سرهنگ قره باقری افزود: در بازرسی از این انبار منزل مسکونی ۱۴۵ هزار و ۳۴۴ عدد انواع مواد محترقه کشف و متهم به جرن ارتکابی اعتراف کردد

وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، کشف شد.

سرهنگ قره باقری با اشاره به دستگیری مالک منزل، بیان داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و فعالیت‌های غیرقانونی سودجویان برای تهیه و نگهداری انواع مواد محترقه، از عموم شهروندان خواست: هرگونه فعالیت مشکوک در این زمینه را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف و ضبط مواد محترقه مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از موادفروشان و اشرار شرق پایتخت، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند. در جریان تحقیقات انجام شده از سوی ماموران نیز مشخص شد متهم از اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق و توزیع موادمخدر در شرق تهران است که ضمن اجاره یک باب منزل مسکونی اقدام به فروش مواد مخدر کرده و همین موضوع موجی از نارضایتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی ادامه داد:‌ با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعاتی که ماموران پلیس در بررسی‌های میدانی به دست آوردند، سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم در محله خاک سفید تهران مورد شناسایی قرار گرفت و اقدامات مقدماتی شامل هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز قانونی برای ورود به منزل و آماده‌سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری وی انجام شد.

باباپور ادامه داد: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضایی، مجوز قانونی برای ورود به منزل و بازداشت متهم صادر و شب گذشته تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به محل اعزام شده و با رعایت جوانب قانونی با شگردهای خاص پلیسی وارد منزل متهم شدند. متهم نیز به محض دیدن ماموران با یک قبضه قمه به سمت آنان حمله‌ور شد که در این لحظه ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و دادن هشدارهای لازم مبنی بر تسلیم شدن این شرور موادفروش مجبور به تیراندازی هوائی شدند و درنهایت لحظاتی بعد متهم خلع سلاح شده و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه منزل این شرور موادفروش نیز مورد بازرسی قرار گرفت، گفت: در جستجوی خانگی انجام شده مقدار 850گرم ماده روانگردان کشف و ضبط شد. در ادامه این فرد نیز به مقر انتظامی منتقل شد که در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرائم خود روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه