Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:49:17 GMT

حمله لیبرمن به نتانیاهو درباره غور اردن

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۱۹۰

حمله لیبرمن به نتانیاهو درباره غور اردن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، آویگدور لیبرمن رئیس حزب صهیونیستی «اسرائیل خانه» به شدت به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کرد و وی را منافق توصیف کرد.

وی گفت: در حالی که نتانیاهو بارها از الحاق غور اردن پس از انتخابات دم می‌زند اما محرمانه به اطلاع عبدالله دوم شاه اردن رسانده است که قصد عملی کردن این وعده را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز قبل همزمان با موضع گیری ها درباره الحاق غور اردن، نتانیاهو از طریق دستگاه‌های امنیتی نامه به عبدالله دوم پادشاه اردن رسانده است که مفاد آن به بدین شرح است: نگران نباش این فقط صرف انتخابات است و الحاقی در کار نخواهد بود.

لیبرمن که از حامیان قوی الحاق غور اردن به رژیم صهیونیستی است از نتانیاهو به عنوان مردی یاد کرد که هیچ توافقی نمی‌تواند با وی کرد.

وی اعلام کرد که حزبش وارد ائتلافی به ریاست نتانیاهو نخواهد شد.

حزب لیکود حرفهای لیبرمن درباره نامه نتانیاهو به پادشاه اردن را کذب و سخیف خواند و در پاسخ لیبرمن هم گفت که این واکنش سریع و با عجله نشان دهنده درستی اظهاراتش است.

کد خبر 4866210

منبع: مهر

کلیدواژه: آویگدور لیبرمن رژیم صهیونیستی نتانیاهو ویروس کرونا سوریه ایالات متحده آمریکا ادلب ترکیه رژیم صهیونیستی ایران روسیه عراق فلسطین دونالد ترامپ عربستان سعودی افغانستان ارتش سوریه غور اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبیک اردنی‌ها به فراخوان قسام/محاصره سفارت اسراییل برای سومین روز

به گزارش خبرگزاری مهر، هزاران نفر از مردم اردن روز چهارشنبه پس از پیام صوتی محمد ضیف، فرمانده کل گردان‌های قسام برای نصرت فلسطین، سفارت رژیم صهیونیستی در امان را به محاصره خود درآورده و با سر دادن شعارهای ضد اسرائیلی توقف فوری تجاوز به نوار غزه و قطع روابط دیپلماتیک اردن با این رژیم را خواستار شدند.

شبکه خبری الجزیره ساعاتی پیش گزارش داد که اردنی‌ها درخواست محمد ضیف فرمانده کل گردان‌های قسام را لبیک گفته و برای بار سوم در حمایت از اهالی غزه به خیابان آمدند.

تظاهرات کنندگان اردنی با سردادن شعارهایی حمایت خود را از مردم غزه و مقاومت فلسطین اعلام کردند.

شهروندان معترض اردنی با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، ضد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شعار دادند.

از سوی دیگر، نیروهای امنیتی اردن نیز شماری از تظاهرکنندگان را در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی بازداشت کردند.

تظاهرکنندگان اردنی در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی در اردن در حمایت از گردان‌های قسام شعار سر دادند.

پیش از این، گردان‌های قسام شامگاه امروز پیامی صوتی از محمد ضیف فرمانده کل این گردان‌ها منتشر کرد که طی آن از امت اسلامی و عربی خواسته بود به سمت فلسطین رخت بسته و در آزادسازی مسجد الاقصی مشارکت داشته باشند.

گفتنی است هرچند دولت اردن و پادشاه این کشور طی این مدت با ارسال کمک‌های هوایی محدود تلاش کرده‌اند خود را همراه مردم غزه نشان دهند، اما هرگز حاضر به قطع روابط رسمی با صهیونیست‌ها نشده‌اند.

کد خبر 6063899

دیگر خبرها

  • لبیک اردنی‌ها به فراخوان قسام/محاصره سفارت اسراییل برای سومین روز
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • عربستان مصادره اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم/اسموتریچ: تسلیم نمی‌شویم
  • سفارت رژیم صهیونیستی در محاصره مردم اردن
  • سفارت رژیم صهیونیستی در محاصره مردم اردن +فیلم
  • تظاهرات ضد صهیونیستی در اردن
  • سفارت رژیم صهیونیستی در محاصره مردم اردن+ فیلم