Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای اطلاع رسانی ستاد کرونا در استان قزوین ظهر شنبه در استانداری تشکیل جلسه داد.

منوچهر حبیبی در این جلسه اظهار داشت: باید آگاه سازی مردم با سیاست گذاری واحدی صورت گیرد تا مردم را از واقعیت‌ها مطلع کنیم و در این میان رسانه ملی مرجع اصلی است و خبرگزاری‌های رسمی هم مورد توجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از فعالان مطبوعات و خبرگزاری‌ها که در این ایام احساس مسئولیت کرده و همراه خوبی برای مجموعه کادر پزشکی و درمانی و مسئولان امدادی بودند تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این همراهی تداوم یابد.

حبیبی تصریح کرد: از سوی خبرگزاری‌ها و رسانه ملی هیچ مشکلی نداریم اما در فضای مجازی نیازمند مدیریت هستیم زیرا گاهی مطالبی که در این فضا منتشر می‌شود مشکل ساز است.

نگذاریم شایعات مردم را مضطرب کند

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که شایعات مردم را مضطرب کند و جای واقعیت را بگیرد لذا از رسانه‌های رسمی انتظار داریم واقعیت را بگویند تا همراهی مردم بیشتر شود.

وی اضافه کرد: هدف ما این است که با بیان واقعیت‌ها از از رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و مطبوعات بتوانیم همراه و کمک مؤثری برای نیروهای بهداشت استان باشیم و تلاش می‌کنیم این مسیر بخوبی طی شود تا خدمات دست اندر کاران دیده شود.

حبیبی گفت: همه امکانات استان برای مهار کرونا بسیج شده و هر مصوبه‌ای که نیاز باشد عملی می‌کنیم و با کمک همه دستگاه‌هایی که پای کار هستند از این ویروس عبور خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: امروز باید به مردم امیدواری دهیم و کمک حوزه بهداشت باشیم و برای تمرکز در کارها لازم است آمار مبتلایان و فوتی‌ها فقط از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام شود.

پزشکان و پرستاران ایثارگرانه وارد کار شده اند

حبیبی بار دیگر از تلاش کادر پزشکی، پرستاری و درمانی استان که ایثارگرانه و جان بر کف وارد این کار مهم شده اند تا جان شهروندان را نجات دهند صمیمانه تشکر کرد و گفت: این گروه عاشقانه وارد خطر شده اند و موجب دل گرمی مردم شده اند و برخی تا دو هفته قرنطینه خواهند شد اما با اشتیاق این شرایط را پذیرفته اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: راه اندازی بیمارستان صحرایی، کنترل مبادی ورودی به استان قم و گیلان، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری انجام شده اما اگر مردم در این مرحله مشارکت نکنند و در مراکز شلوغ حضور پیدا کنند همه برنامه ریزی ها از بین می‌رود.

وی افزود: امروز با التماس از مردم خواسته ایم از منزل خارج نشوند و بیماری را جدی بگیرند و بدانند حضور در مراکز جمعیتی احتمال شیوع را تا چندین برابر بالا می‌برد و در این صورت امکانات ما جوابگو نخواهد بود.

حبیبی اظهار داشت: باید خیرین را وارد کار کنیم و از کمک مالی آنها در تأمین و خرید ژل و الکل و مواد ضدعفونی کننده استفاده کنیم زیرا اعتبار دولتی کافی نیست و همراهی خیرین امروز از هر چیزی واجب تر است.

وی گفت: از رسانه ملی انتظار داریم با تدارک برنامه‌های شاد و مفرح و آموزشی برای اوقات فراغت مردم تلاش کند.

حبیبی اظهار داشت: هفته سختی در پیش داریم ولی امیدواریم با گرم شدن هوا و مدیریت منطقی و مشارکت مردم و توزیع ماسک و ضد عفونی بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.
 

کد خبر 4866200

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی استانداری قزوین ویروس کرونا انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب گرگان شهرکرد قزوین بارش باران شیراز بیرجند خبرگزاری ها رسانه ملی شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور با هدف صیانت از فرهنگ و خانواده ایرانی اسلامی و حفظ عفاف و حجاب در کشور آغاز شده است و یکی از سوژه های پر تکرار و پر واکنش کاربران در فضای مجازی هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • شوخی گلزار با مردم
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان