Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا همتی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گشت و کنترل امروز در تمام مبادی ورودی و خروجی استان ایلام شروع شده است.

وی افزود: در این طرح وضعیت سلامت رانندگان و سرنشینان پلاک های عبوری غیر ایلامی چک و کنترل می شود.

هتمی زاده یادآور شد: در این گشت مشترک پلیس راه با توقف ماشین های پلاک خارج استان رانندگان و سرنشینان را به نیروهای امدادی علوم پزشکی مستقر در جاده ها ارجاع می دهد و آنها نیز با استفاده از کیت هایی که دارند علائم ظاهری مسافران و رانندگان را ارزیابی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این طرح اولویت با پلاک ماشین استان هایی است که دارای کرونای مثبت به ویژه قم و اتباع ایرانی و غیر ایرانی ورودی از عراق هستند.

وی تاکید کرد: رانندگان و سرنشینانی که توسط کیت ها دارای علائم تب و دیگر موارد مشکوک به کرونا هستند از همان محل توقف با تمهیدات ویژه به بیمارستان ارجاع داده می شوند.

فرمانده پلیس راه ایلام از عموم مردم خواست در این شرایط حساس در حد امکان از مسافرت و جابجایی و سفر به استان های دیگر به ویژه مناطق دارای کرونای مثبت خودداری کنند و در محل اسکان خود بمانند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان پلیس راه علوم پزشکی قم مسافران انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، در راستای توجه به موضوع خانواده و جوانی جمعیت، همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز به کار کرد.

 حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور و دانشگاه دوستدار خانواده از جمله محورهای این همایش است.

اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، الگوها و مدلهای سطح دوستدار خانواده، استانداردهای سلامت خانواده، چگونه خانواده در سازمان می تواند عامل باشد، سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده، تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده، کرامت مادری و... از جمله موضوعاتی است که در این همایش یک روزه مطرح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت