Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@16:26:12 GMT

آخرین خبر از سردار آزمون در بُهبهه شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۳۷۲

آخرین خبر از سردار آزمون در بُهبهه شیوع کرونا

بعد از چند ماه وقفه رقابت های لیگ برتر روسیه از امروز در شرایطی وارد نیم فصل دوم خود می شود که بازی ها تحت الشعاع کروناویروس استارت می خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نزدیک به دو ماه تعطیلات زمستانی فوتبال روسیه امروز در حالی به پایان می رسد که این کشور سردسیر در سرزمین های شمالی نیز تحت الشعاع کروناویروس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های روس با انتشار تصاویری از تدابیر شدید بهداشتی در شهرهای مختلف روسیه به تدابیر گسترده در محافل و مکان های عمومی از جمله استادیوم های ورزشی پرداختند. زنیت قهرمان نیم فصل نخست روسیه با درخشش سردار آزمون ستاره ایرانی خود امروز در ورزشگاه زیبای بندر سن پطرزبورگ میزبان لوکوموتیو مسکو خواهد بود جایی که بنا به اعلام مسئولان بهداشتی ورزشگاه همه حاضران باید از ماسک های مخصوص بهره ببرند.

سردار آزمون که در دور رفت لیگ برتر روسیه با به ثمررساندن هفت گل و دادن چند پاس گل در کنار آرتم زوبیا و دریوسی آرژانتینی یکی از مرگبارترین مثلث های تهاجمی را تشکیل دادند امشب نیز امید اول طرفداران زنیت برای شروع توفانی دور برگشت لیگ برتر روسیه محسوب می شود،بازیکنی که یکی دو شب قبل میزبان دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی در حاشیه اردوی زنیت بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون دراگان اسکوچیچ دراگان اسکوچیچ زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه