Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@10:29:43 GMT

اعتراف سارق به 150 فقره سرقت در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۴۰۲

اعتراف سارق به 150 فقره سرقت در کرمان

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای و کشف 150 فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی کلانتری 13 شهر کرمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "عبدالرضا ناظری" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مركز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو و ساختمان های در حال ساخت در سطح شهر کرمان، دستگیری سارق یا سارقان و كشف اموال مسروقه در دستور كار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در همین رابطه ماموران كلانتری 13 شهرستان کرمان با انجام یك سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، یک نفر سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی وی را در داخل مخفیگاهش دستگیر و مقداری از اموال مسروقه را  کشف كنند.
سردار ناظری اظهار داشت: سارق که در بازجویی های تخصصی ماموران انتظامی با شواهد موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به 100 فقره سرقت محتویات خودرو و 50 فقره سرقت از ساختمان های در حال ساخت در شهر کرمان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به تحویل سارق به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: مبارزه هدفمند با سرقت هایی که بیشترین فراوانی را دارند، پیشگیری از افزایش سرقت ها، ایجاد ناامنی در مناطق جرم خیز، توسعه احساس امنیت روانی در جامعه و کم کردن فاصله زمانی کشف تا وقوع جرم از جمله برنامه هایی است که به طور جدی در دستور کار پلیس شهر کرمان قرار دارد.
این مقام ارشد انتظامی استان در پایان از شهروندانی که از آنان سرقت شده است خواست که برای پیگیری پرونده و شناسایی اموال مسروقه خود به کلانتری13 مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعتراف سارق سرقت شهر کرمان فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ فقره سرقت تجهیزات خودرو توسط یک سارق در کرج

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یک سارق سابقه‌دار لوازم خودرو با اعتراف به ۶۰ فقره سرقت در مناطق شمالی شهرستان کرج خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار حمید هداوند، اظهار داشت: به دنبال وقوع متوالی سرقت لوازم خودرو با یک شیوه و شگرد مشترک در مناطق شمالی شهر کرج، تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در همان تحقیقات ابتدایی کارآگاهان رد پای یکی از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای کشور را در این سرقت‌ها مشاهده و با چندین هفته تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی مخفیگاه او در منطقه حصار شهرستان کرج شده و با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی لوازم مربوط به سرقت از مخفیگاه متهم، گفت: سارق در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب 60  فقره سرقت تجهیزات خودرو در مناطق شمالی شهر کرج اعتراف و عنوان کرد که لوازم مسروقه را از طریق اتوبوس به یکی از استان‌های شمال شرق کشور ارسال می‌کند.

وی با اشاره به اعزام تیمی از ماموران برای شناسایی و دستگیری مالخر به شمال شرق کشور، گفت: در این عملیات نیز مالخر اموال مسروقه دستگیر و میزان قابل توجهی اموال سرقنی از مخفیگاه او کشف شد.

هداوند در پایان از شناسایی همه مالباختگان این پرونده خبر داد و گفت: متهمان نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

 

   

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت
  • کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه
  • ۶۰ فقره سرقت تجهیزات خودرو توسط یک سارق در کرج
  • دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در سنندج