Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی،اجتماعی فرماندار ملایر با بیان اینکه به منظور مقابله با کرونا آرامش اولویت کاری ماست و در کنار آن رعایت مسائل بهداشتی توصیه شده است گفت: شایعات زیادی در سطح جامعه وجود دارد که نباید به آنها توجه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر سعید کتابی عصر امروز  در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا اظهار کرد: از زحمات همه کسانی که در سطح شهرستان در زمینه آموزش، پیشگیری و درمان این بیماری تلاش دارند، به ویژه پزشکان و پرستاران بیمارستا‌ن‌ها که در خط مقدم هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آموزش و پیشگیری مهمترین کاری است که باید با جدیت و به طور مستمر انجام شود، بنا به گفته وزیر بهداشت هفته پیش رو پیک این بیماری خواهد بود که باید به درستی مدیریت شود.

معاون  سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر تصریح کرد:در این زمینه نیاز به همدلی و تعامل همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه آرامش مردم اولویت کاری ماست و در کنار آن رعایت مسائل بهداشتی توصیه شده است تصریح کرد: شایعات زیادی در سطح جامعه وجود دارد که نباید به آنها توجه شود.

کتابی گفت: منبع صحیح اخبار در این حوزه سخنگوی وزارت بهداشت است که به صورت روزانه موارد را علام می‌کند.

وی افزود: کاهش ساعات کاری ادارات نیز منوط به تصمیم‌گیری در استان است و تا زمانی که این تصمیم‌گیری به شهرستان‌ها ابلاغ نشده هیچ تغییری در ساعات کاری نباید اعمال شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش وزارت بهداشت بیماری پرستاران مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌توجهی به دستورات دین اسلام در ماه رمضان قابل قبول نیست

امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج  از کردستان به عنوان مخزن عرفان و علما و عرفای الهی نام برد و گفت: وجود امامزادگانی همچون هاجر خاتون خواهر امام رضا (ع) و سایر بزرگان بیانگر تدین مردمان این دیار در طول تاریخ از آغاز اسلام تاکنون است.

ماموستا فایق رستمی  افزود: بیش از یک میلیون مسافر در ایام تعطیلات نورزی به کردستان سفر کرده‌اند که این نشان از مهمان‌نوازی این مردم است.

وی بیان کرد: بی‌توجهی به دستورات دین اسلام و بی‌حجابی و روزه‌خواری و حرمت‌شکنی در ماه رمضان در استانی همچون کردستان که کان علم و عرفان و دیانت است قابل قبول نیست و باید با حرمت‌شکنی‌ها برخورد شود.

ماموستا رستمی به جمعه آخر رمضان و روز قدس گریزی زد و گفت: روز قدس نماد و الگوی دفاع مردم مسلمان از دین اسلام و مسجد است.

امام جمعه سنندج بر مشارکت حداکثری مردم کردستان در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و افزود: مشارکت حماسی و دشمن‌شکن مسلمانان در راهپیمایی روز قدس موجب می‌شود که جامعه بین‌الملل سکوت را بشکند و قطعنامه علیه اقدامات رژیم کودک‌کش صادر کنند.

وی به شعار سال و ضرورت عملیاتی کردن آن گریزی زد و گفت: تحقق و عملیاتی کردن این شعار نیاز به برنامه، فکر، سیاست و ایجاد زیرساخت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کنترل هوشمند اقدام مطلوبی برای پیشگیری از تصادفات است
  • بی‌توجهی به دستورات دین اسلام در ماه رمضان قابل قبول نیست
  • بی‌توجهی مسئولان به استاد معرق و نازک‌کاری ایران+فیلم
  • کنترل بیماریهای واگیر در مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های مرزی خراسان رضوی
  • دامپزشکی : مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند
  • مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند
  • بی‌توجهی مسئولان به استاد معرق و نازک‌کاری ایران + فیلم
  • جلب رضای الهی با خودمراقبتی محقق می‌شود
  • مردم طلای دست دوم خریداری نکنند
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند