Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@16:13:31 GMT

کنفرانس خبری زیدان پیش از الکلاسیکو

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۴۴۱

به گزارش ایلنا، فردا شب دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در رقابتی حساس از لالیگای اسپانیا  در ورزشگاه سنتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی در کنفراس خبری پیش از بازی حاضر شد و گفت:

ما به خوبی می‌دانیم که چطور گل بزنیم، اما چیزی که اهمیت دارد این است که تیم ثبات خود را در کل بازی حفظ کند تا مثل بازی با منچسترسیتی غافلگیر نشویم، ما فردا شب میتونیم با یک پیروزی شرایطی نه چندان مطلوبی که این روزها درگیز آن هستیم را تغییر دهیم و برای این مهم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه در افزود:

به من می‌گویند بخاطر نبود تونی کروس از منچسترسیتی شکست خوریدم و این کاملا اشتباه اون تصمیم من بود که کروس در بازی نباشد، ما دو بازی آخر خود را باختیم و کسی مقصر این شکست‌ها نیست جز من ولی ما در کنار هم می‌جنگیم چون بازیکنان من بهترین هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئال مادرید ال کلاسیکو زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس: به این تیم افتخار می‌کنم؛ امیدوارم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم

آلمان با ناگلزمان روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و موفق شد از هر دو بازی دشوار خود در ماه مارس، دست پر خارج شود

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در چارچوب دیداری دوستانه، تیم ملی فوتبال آلمان با نتیجه 1-2 هلند را شکست داد تا پس از پیروزی برابر فرانسه، دومین برد متوالی خود در این فیفادی را جشن بگیرد.

آلمان 2-1 هلند؛ ناگلزمان فرمول برنده را پیدا کرده؟

تونی کروس یکی از بهترین بازیکنان آلمان در تقابل دیشب بود و موفق شد باز هم پاس گل بدهد، آلمان نیز که تا پیش از بازی‌های ملی ماه مارس اوضاع چندان خوبی نداشت، از زمان بازگشت تونی کروس هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌است.

کروس پس از بازی با هلند در گفتگو با بیلد گفت:

به این تیم افتخار می‌کنم. ما توانستیم اشتیاق و اعتماد به نفسمان در بازی با فرانسه را به این بازی منتقل کنیم و از این بابت خوشحالیم. تا چند ماه پیش، تیم پس از دریافت گل اول بازی و عقب افتادن از حریف از هم می‌پاشید اما امروز این اتفاق نیافتاد. خبر خوب این است که ما دو بازی بسیار خوب را انجام دادیم و خبر بد این که این دو پیروزی، هیچ امتیازی برای ما در یورو به ارمغان نمی‌آورد. امیدواریم بتوانیم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بازگشت شکوهمند تونی کروس؛ عملکرد مهندس آلمان‌ها پس از برگشت به تیم ملی
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • تونی کروس: به این تیم افتخار می‌کنم؛ امیدوارم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • مسکو: مذاکرات صلح اوکراین در سوئیس بدون مشارکت روسیه محکوم به شکست است
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • المیادین: هنیه ظهر امروز در تهران کنفرانس خبری برگزار می‌کند
  • گریه‌های شدید وینیسیوس در کنفرانس خبری جهان را تکان داد + ویدئو