Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمد رضا کلامی در نشست ستاد تنظیم بازار گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مقرر شد، گوشت قرمز گرم داخلی با نرخ زیر ۱۰۰ هزار تومان برای تامین بازارداخل، تحویل درب مغازه های قصابی شود و حداکثر عددی که واحدهای و خرده فروش ها مجاز به ارائه هستند، بر اساس نرخ فاکتور داده شده به آنها باشد.

وی افزود: بدیهی است که نرخ اقلام ران، سر دست و گردن براساس درصدهای مجاز هیات عالی نظارت تعیین و ابلاغ شده است؛ ضمن اینکه در خصوص گوشت وارداتی با ارز نیمایی مقرر شد، این اقلام به صورت بسته بندی شده در فروشگاه های زنجیره ای توزیع شود و در صورت وجود مازاد در صنوف منتخب که سازمان حمایت اعلام خواهد کرد، تحویل و توزیع شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۵ هزار تن میوه اسفند ماه در میادین میوه و تره بار سراسر کشور توزیع می شود

سخنگوی ستاد تنظیم بازار در ادامه گفت : به منظور تنظیم بازار میوه و مرکبات در روز های پایانی سال، حدود ۶۵ هزار تن میوه با تشخیص کارگروه ستاد تنظیم بازار، در میادین میوه و تره بار سراسر کشور توزیع می شود.

کلامی افزود : بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار این میزان از توزیع با توجه به نیاز مردم در روز های پایانی سال در نظر گرفته شده است.

وی گفت: استان آذربایجان غربی یکی از مهمترین استان های تامین کننده به حساب می آید و این استان برای تامین سیب کل کشور اعلام آمادگی کرده و مقرر شده است که سیب مورد نیاز را علاوه بر مقادیر طرح میوه ایام پایانی تامین کند .

منبع: مهر لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rar خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گوشت تنظیم بازار میادین میوه و تره بار ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار جمعیت دام سبک نسبت به سال های پیش گسترده بوده که این امر نیازمند بازار مناسب است.

به گفته او، بنابر اعلام مرکز آمار جمعیت دام سبک ۷۲ میلیون راس و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که براین اساس کمبودی در عرضه گوشت نداریم.

پوریان از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد و گفت: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته واردات گوشت گرم در سایر استان ها توزیع می شود به طوریکه واردات به ۶۰۰ تن در روز می رسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می شود.

او با بیان اینکه واردات کماکان ادامه دارد، افزود: با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، روند کاهشی به خود می گیرد و قیمت ها متعادل می‌شود.

پوریان گفت: عرضه گسترده دام زنده داخلی در نهایت منجر به دستیابی به قیمت واقعی گوشت قرمز تولید داخل می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند