Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:47:44 GMT

تقویت ارتباط با خداوند هنگام بروز مشکلات ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۵۸۰

تقویت ارتباط با خداوند هنگام بروز مشکلات ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی در پاسخ به سوال جمعی از مؤمنین درباره راهکار مقابله با بلاها و بیماری‌ها اظهار داشت: در شرایط فعلی در کنار مراعات مسائل بهداشتی و تذکرات پزشکان محترم، لازم است ارتباط انسان با پروردگار عالمیان تقویت شود.

وی بیان کرد: توسلات به اهل بیت (ع) مخصوصاً امام زمان (عج) و نماز و دعای استغاثه به حضرت فراموش نشود، امید است خداوند اینگونه بلاها را از جامعه اسلامی و مسلمین دور گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4866202

منبع: مهر

کلیدواژه: قم آیت الله علوی گرگانی مراجع تقلید قم انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب گرگان شهرکرد قزوین بارش باران شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟

فرماندار شهرستان کاشان علت حادثه خط انتقال آب به کاشان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدشریف زارعی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به حادثه در مسیر خط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اظهار داشت: با اعلام حادثه برروی خط انتقال زاینده‌رود، با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، کاشان اکیپ‌های امداد و حوادث به محل حادثه خطوط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اعزام شدند.

زارعی در بیان جزئیات اقدام صورت گرفته و حادثه ناشی از این اقدام غیرمجاز در شهرستان کاشتن ابراز داشت: متاسفانه عملیات حفاری غیرمجاز در منطقه یزدآباد فین شهر کاشان با استفاده از بیل مکانیکی موجب بروز این حادثه شد.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی آبفای کاشان تاکید کرد: با توجه به اینکه نوع این حادثه می‌توانست سبب قطع آب شهروندان شود، شرکت آبفا از ساعت 14 تا ساعت 21 به صورت مستمر برای رفع این حادثه تلاش کرد و شب گذشته آبگیری آن آغاز شد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: علت جاری شدن سیلاب نیز قطر بالای لوله انتقال بوده که خوشبختانه جریان آب خسارتی به شهروندان نداشته است و در حال حاضر آبگیری خط زاینده رود در حال انجام است.

حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه متروی سرسبز

زارعی در بیام علت بروز چنین حوادثی در شهرستان کاشان تاکید کرد: عدم رعایت حریم خطوط انتقال آب، یکی از دلایلی است که باعث افزایش حوادث در طول این مسیر می‌شود و لازم است در این زمینه پیش‌بینی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است/قدردانی شریف از رئیسی
  • استقامت مردم غزه دشمن را به زانو درآورده است
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • توزیع پنل‌های خورشیدی میان عشایر برای حفظ جنگل‌ها ضروری است
  • کپسول آتش نشانی وسیله‌ای ضروری برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است