Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بورس از اصلاح ضریب تعدیل سهام پذیرفته‌شده در بورس تهران و بازار اول و دوم معاملات فرابورس در محاسبه حساب تضمین معاملات اعتباری اوراق بهادار از روز ۱۴ اسفندماه جاری خبر داد.

 

به گزارش پول نیوز، مدیریت نظارت بر کارگزاران سازمان بورس اوراق بهادار با انتشار اطلاعیه‌ای به 108 شرکت کارگزاری فعال در بازار سرمایه، بند 5 صورت جلسه 7 اسفند هیات مدیره این سازمان در خصوص کاهش ضریب تعدیل سهام در محاسبه حساب تضمین معاملات اعتباری اوراق بهادار در بورس تهران و فرابورس را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس، ضریب تعدیل سهام پذیرفته‌شده در بورس تهران و بازار اول و دوم فرابورس در محاسبه حساب تضمین معاملات اعتباری اوراق بهادار به مقادیر قبل از تاریخ اجرای مفاد بند یک صورت جلسه 17 دی ماه هیات مدیره اصلاح می‌شود. این مصوبه از 14 اسفندماه لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کارگزاران سازمان بورس معاملات اعتباری فرابورس تعدیل سهام بورس اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۱۹۷۱ واحدی به ۲,۲۶۱,۳۹۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ با رشد ۱۱۹۷۱ واحدی به ۲,۲۶۱,۳۹۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۷۹۹.۶۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۴.۱۸۱ میلیارد سهم بود که طی ۴۰۸,۴۱۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۶,۷۹۴.۴۸۲ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۴۲۶,۱۹۱.۳۷۰ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فارس»، «ذوب» و «بوعلی» بیشترین تأثیر منفی را در شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 739469

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / بورس تهران روی مدار تعادل قرار گرفت؟
  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • بورس مثبت بسته شد
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • افزایش چند برابری جریمه‌ها برای تخلفات نهادهای مالی
  • بورس قرمز شد
  • بازار سرمایه کاهشی شد
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام