Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@23:58:50 GMT

کار بزرگ سن‌ایچ در اصفهان/ گیتی پسند فینالیست نشد!

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۹۸۴۳

 به گزارش مهر، دیدارهای برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز شنبه برگزار شد. در یکی از این بازی های امروز تیم گیتی پسند در اصفهان میزبان سن ایچ ساوه بود که این بازی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود سن ایچ به پایان رسید.

این مسابقه بعد از نتیجه تساوی ۴ - ۴ در وقت های قانونی، به وقت های اضافه کشیده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسابقه رفت دو تیم با نتیجه ۷ بر ۴ به سود گیتی پسند به پایان رسیده بود.

به این ترتیب بازی سوم گیتی پسند با سن ایچ تکلیف برنده نهایی و دومین فینالیست لیگ برتر را تعیین می کند.

در دیگر بازی امروز مس سونگون موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد تا با برد در دو دیدار رفت و برگشت، راهی فینال شود.

مسابقات امروز همانند بازی های رفت به خاطر ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار شد.

به گفته آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال، زمان دقیق دیدار فینال لیگ برتر مشخص نیست اما به طور قطع این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

فینال لیگ برتر فوتسال هم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و اگر قهرمان در این دو دیدار مشخص نشود کار به بازی سوم در زمین بی طرف کشیده می‌شود که این دیدار در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران در شرایطی فردا مقابل تراکتور قرار می‌گیرد و رقابت حساسی را در راه بقا در لیگ برتر برگزار می‌کند که محمود قائدرحمتی، ستاره خط میانی خود را در اختیار ندارد و نمی‌تواند از این بازیکن بهره ببرد.

محمود قائدرحمتی که در لیگ بیستم هم برای نساجی مازندران به میدان می‌رفت و اکنون هم در این تیم عضویت دارد، در مسابقه برگشت آن فصل، توانست دروازه تراکتور را با شوت محکم از زاویه بسته باز کند، اما فردا این فرصت را ندارد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران که در هفته‌های گذشته شرایط خوبی داشت، در اوایل دیدار مقابل سپاهان به دلیل آسیب دیدگی مصدوم و تعویض شد تا بازی حساس برابر تراکتور را هم از دست بدهد.

البته مصدومیت قائدرحمتی فقط در دیدار مقابل تراکتور خواهد بود و این بازیکن در دیدار هفته آینده لیگ برتر برابر ملوان انزلی دوباره به میادین برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب استقلال و شمس‌آذر در بازی امروز
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود