Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@05:40:05 GMT

آسمان قم طی دوشنبه بارانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۹۹۷۴

آسمان قم طی دوشنبه بارانی می‌شود

محمد جواد ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: آسمان قم طی امروز صاف گاهی همراه با وزش باد است که این وضعیت تا ظهر یکشنبه ادامه دارد.

وی بیان کرد: از بعد از ظهر یکشنبه شاهد افزایش ابر و در اواخر وقت بارش باران خواهیم بود و در روز دوشنبه نیز آسمان قم نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با رگبار باران و وزش باد نسبتاً شدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان قم با بیان اینکه حداقل دمای هوای امروز قم سه درجه و حداکثر دمای هوا ۱۸ درجه است، گفت: حداقل دمای هوای قم در روز یکشنبه ۶ درجه و حداکثر ۱۹ درجه و حداقل دمای هوای قم در روز دوشنبه ۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۳ درجه خواهد بود.

وی سرعت وزش باد طی امروز را بین ۱۵ تا ۳۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی اعلام کرد و افزود: سرعت باد در فردا یکشنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی و دوشنبه بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی پیش بینی می‌شود.

ترابیان گفت: میزان بارندگی هفته گذشته در شهر قم ۵۲ میلی متر بوده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان قم بارش باران قم وزش باد هواشناسی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۳ درجه را نشان می‌دهد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۴۹ درصد و دید افقی بیش از ۱۰‌کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۰ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر سه متر بر ثانیه و ۱۱ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • آسمانِ یزد بارانی است