Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:31:56 GMT

نریمان‌جهان: دربی آذربایجان مثل ایران هیجانی است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۹۹۹۹

نریمان‌جهان: دربی آذربایجان مثل ایران هیجانی است

هافبک ایرانی نفتچی باکو می‌گوید شرایط این باشگاه از تمام تیم‌های ایرانی از جمله پرسپولیس بهتر است.

سامان نریمان‌جهان در گفت‌وگو با "ورزش سه"، با اشاره به حضورش در نفتچی باکو، تیم دوم جدول لیگ برتر آذربایجان اظهار کرد: خدا را شکر تیم ما وضعیت مناسبی دارد و همه چیز به خوبی پیش می‌رود. در نیم‌فصل دوم در دو مسابقه به تساوی رسیدیم و دو برد داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما واقعا نمایش خوبی ارائه می‌کند و فردا هم یک بازی داریم که امیدوار هستیم در آن مسابقه هم به برتری برسیم.

 

او ادامه داد: قبل از اینکه من به تیم نفتچی اضافه شوم، از جام حذفی و مهم‌تر از آن لیگ اروپا کنار رفته بودیم ولی ان‌شاالله در فصل آینده‌ی لیگ اروپا حضور خواهیم داشت.

 

هافبک ایرانی نفتچی باکو که عملکرد موثری در چهار بازی اخیرش برای این تیم ارائه کرده است، درباره جایگاه‌شان گفت: در حال حاضر با تنها ۵ امتیاز کمتر نسبت به قره باغ، در رده دوم جدول لیگ برتر آذربایجان هستیم و یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی محسوب می‌شویم. رقابت سختی بین ما و قره باغ وجود دارد که امیدوار هستیم در این کورس ما به نتیجه برسیم.

 

 

نریمان‌جهان با بیان اینکه شرایط تیم ما از هر نظر خوب است، اذعان کرد: به مرور زمان بیشتر توانستم خودم را با شرایط تیم و هماهنگی با بازیکنان وفق دهم. خدا را شکر روز به روز همه چیز بهتر می‌شود و امیدوار هستم این روند ادامه داشته باشد و در بازی فردا هم به برد برسیم.

او تصریح کرد: امیدوار هستیم در همه مسابقات با قدرت ظاهر شویم و به برد برسیم چون واقعا یکی از قوی‌ترین تیم‌های آذربایجان هستیم. نفتچی به همراه قره باغ جزو دو تیم درجه یک آذربایجان محسوب می‌شوند که دربی دو تیم مثل دربی‌های پُرتعداد ایران بسیار هیجانی است.

 

هافبک ایرانی نفتچی باکو درباره شرایط خود در این تیم ابراز کرد: خدا را شکر نسبت به ایران شرایط بهتری از نظر فنی دارم. یک پاس گل هم دادم و چند پاس هم دادم که می‌توانست تبدیل به گل شود. قبلا فکر می‌کردم لیگ آذربایجان از نظر سطح فنی پایین‌تر از ایران است ولی واقعا اینطور نیست. سطح کیفی خوبی دارد و چندان پایین‌تر از ایران نیست.

 

 

نریمان‌جهان درخصوص شرایط باشگاه نفتچی باکو و مقایسه آن با تیم‌هایی که در ایران بازی کرده است، گفت: امکانات ما خیلی بیشتر و بهتر از تیم‌های ایرانی، حتی باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس است؛ در آذربایجان هزینه خوبی روی فوتبال کردند و سعی دارند خود را به سطح بالای اروپا نزدیک کنند. در آذربایجان می‌خواهند همه امکانات در باشگاه‌ها فراهم باشد و تمام تیم‌ها با برنامه و منظم کار می‌کنند.

 

سامان نریمان جهان ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سامان نریمان جهان ماشین سازی تبریز نریمان جهان نفتچی باکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «آیخان حاجی زاده» سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در واکنش به اقدام دولت فرانسه به احضار سفیرش در باکو اعلام کرد که «طرف آذربایجانی بارها اعلام کرده که گفتگو با باکو به زبان تهدید و فشار نتیجه ای نخواهد داشت.»

دولت فرانسه دیروز سه‌شنبه در اعتراض به آنچه اقدامات باکو در آسیب‌زدن روباط دوجانبه توصیف کرد، «آنه بویلون» سفیر خود در باکو را برای مشورت به پاریس فراخواند.

در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده که سفیر فرانسه در باکو به علت تداوم اقدامات یک‌جانبه جمهوری آذربایجان که به روابط دوجانبه آسیب زده، برای انجام مشورت‌هایی فراخوانده است.

آن‌گونه که در این بیانیه آمده «امانوئل ماکرون» رییس‌جمهور فرانسه با آنه بویلون دیدار و گفت‌وگو کرده است. ماکرون در دیدار با بویلون گفت که از اقدامات باکو متاسف است و ابراز تمایل کرده که جمهوری آذربایجان در مورد نیات خود شفاف‌سازی کند.

کد خبر 6080834

دیگر خبرها

  • ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد
  • باج جدید پاشینیان به علی‌اف: ۴ روستای منطقه «قزاق» به آذربایجان واگذار شد
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • حرکت زیبای نریمان جهان برای بازگشت تیم عنایتی
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند