Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@17:07:06 GMT

مسابقات ورزشی در آذربایجان غربی لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۰۰۵۷

مسابقات ورزشی در آذربایجان غربی لغو شد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سجاد خوبدل در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری استانی از شیوع ویروس کرونا، شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان به ریاست سرپرست  اداره کل طی هفته گذشته تا امروز جلسات متعددی  تشکیل و بمنظور سلامت جامعه هدف و پیشگیری از شیوع این ویروس، تمامی مسابقات و رویدادهای ورزشی استان در سطوح مختلف در نقاط مختلف استان لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:برنامه های جمعی حوزه های ورزش و جوانان استان اعم از همایش ها، کارگاه ها و جلسات، تمامی امکانات ضدعفونی اماکن و تاسیسات ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان و ادارات شهرستانی، محل های تمرینی و باشگاه های دولتی و خصوصی نیز فعلا لغو شده است.
وی ادامه داد: پیست اسکی خوشاکوی ارومیه نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهدبود و شایعات منتشر شده در فضای مجازی قویا تکذیب می گردد و روز جمعه صرفا تعدادی از سکنه و اهالی روستای خوشاکو در اطراف محل پیست حضور داشتند.
 خوبدل در خاتمه افزود: با دستور و پیگیری جدی سرپرست اداره کل ورتمامی تدابیر لازم بمنظور حفظ سلامت جامعه هدف و مخاطب مجموعه ورزش و جوانان استان برای کنترل شرایط و پیشگیری های لازم بر اساس ابلاغیه های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد استانی بصورت بخشنامه از طریق حوزه  معاونت های ورزشی، جوانان و توسعه منابع و پشتیبانی به تمامی شهرستان ها، هیات های ورزشی و سمن های جوانان ابلاغ شده است و به شدت کنترل می گردد.
خوبدل گفت: جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان بی شک با همکاری های لازم و رعایت اصول مبنایی بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری کرونا در استان و کشور به رسالت ذاتی خود در این راستا عمل می کند و در حال حاضر مهمترین دغدغه اداره کل ورزش و جوانان استان مقابله با کرونا و رعایت سیاست ها و دستورالعمل های ستادی استانی و کشوری است.

46

کد خبر 1358780

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی ورزش و جوانان استان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است