Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی تقی زادیه، در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز هر روزه کمیته بحران را تشکل می‌دهد که امروز نیز این جلسه تشکیل و تصمیمات لازم اخذ شد.

وی افزود: تخلیه برخی از بخش‌های بیمارستان امام رضا (ع) و انتقال بیماران آن بخش به سایر بخش‌های بیمارستان و باز کردن بخش‌هایی که امکان بستری بیماران متبلا به کرونا وجود دارد، از جمله مصوبات این جلسه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: نسبت به روزهای گذشته چندان افزایش تعداد بستری و یا مراجعه کننده نداریم اما با توجه به اینکه در روزهای آینده شاید تعداد مراجعه کنندگان افزایش پیدا کند، اقدام به تخلیه برخی از بخش‌های بیمارستان امام رضا (ع) شده است.

به گفته تقی زادیه تمامی اعمال جراحی غیر اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) به تعویق افتاده است.

وی همچنین عنوان کرد: ملاقات بیماران در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز نیز به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تا به طور موقت تعطیل شده است.

گفتنی است، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان آذربایجان شرقی تا به این لحظه ۹ نفر است که ۲ نفر از آنها فوت کرده و از ۶ نفر باقی مانده، حال عمومی ۵ نفر خوب است.

کد خبر 4866355

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا تبریز ستاد مقابله با کرونا انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب گرگان شهرکرد قزوین بارش باران شیراز بیرجند بیمارستان امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان

  محمود کهن سال رئیس بیمارستان رازی سراوان گفت: دختر 9 ساله سراوانی که در اثر تصادف دچار خونریزی مغزی اپیدورال شده بود، توسط  جراح مغز و اعصاب بیمارستان رازی سراوان  تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت و جانش نجات یافت.

وی ادامه داد: این دختربچه که بر اثر سانحه تصادف دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود، به سرعت به این بیمارستان منتقل شد، با معاینات اولیه و انجام سی‌تی‌اسکن، خونریزی مغزی اپیدورال در ناحیه سر وی تشخیص داده شد.

وی افزود:  حال عمومی بیمار رو به بهبود است و بیمار پس از بستری در بیمارستان، از بخش مراقبت‌های ویژه مرخص خواهد شد.

دکتر کهنسال گفت: خونریزی مغزی اپیدورال یکی از اورژانس‌های شایع در تصادفات سر است و اگر به موقع تشخیص و درمان نشود، می‌تواند به مرگ بیمار منجر شود. خوشبختانه در این مورد، بیمار به موقع به بیمارستان منتقل شد و با اقدام سریع تیم پزشکی، جان وی نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عجیب ترین سفارش ها برای عمل های زیبایی؛ از گوش برجسته تا بینی زین اسبی
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند