Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش پور مجیب معاون تحقیقات، طراحی و تکوین ایران خودرو در حاشیه تشریح محصولات آینده این خودروسازی ، درباره خودرو جایگزین ۴۰۵ بیان کرد: پژو ۴۰۵ بنزینی از خرداد ماه سال آینده از مدار تولید خارج خواهد شد.

او افزود: سمندی که در حال توسعه است یکی از جایگزین‌های پژو ۴۰۵ خواهد بود؛ همچنین ظرفیت تولید پژو پارس افزایش می یابد تا جای ۴۰۵ را پر کند و در عوض نسخه ارتقا یافته‌ای از پژو پارس تولید خواهد شد تا جایگاه خود پژو محفوظ بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمجیب با اشاره این که تولید ۴۰۵ دوگانه ادامه خواهد داشت تصریح کرد: سمند پایه ترکیبی است از اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتقای استاندارد‌های ایمنی و استاندارد‌های ۸۵ گانه که به سطوح مناسب تری می رسد.

او تصریح کرد: برخی از سیستم‌های هزینه‌بر این خودرو ارتقا تکنولوژیکی پیدا کرد تا این محصول برای مشتریان خودرو ۴۰۵ قابل استفاده باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایران خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، سرهنگ حسین رفعتی نژاد افزود:ماموران انتظامی بخش نیمبلوک شهرستان قائنات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی از یک سواری پژو هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

وی گفت: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو را توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی قائنات افزود: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • نورهای مصنوعی جایگزین نورخورشید برای رشد گیاهان
  • نور‌های مصنوعی رشد گیاه جایگزین نور خورشید می‌شوند
  • کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران سوم خرداد برگزار می‌شود
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات
  • تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید؛ پادشاه سبز شهر و جنگل
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا
  • تبدیل آب دریا به سوخت جایگزین در سنگاپور
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۲۶ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • قاضی پور: مردم با واقعیت زندگی می‌کنند نه با شعار