Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه پرسپولیس و شهرخودرو تصاویر حاشیه ای جالبی را نصیب عکاس ها کرد که در غیاب هواداران به کار خود مشغول بودند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این تصویری است که پیام پارسایی درابتدای مسابقه از صحنه دست دادن بازیکنان دو تیم گرفته است جایی که مهدی رحمتی به شوخی دست را به سمت مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس برده تا(مثلا) او را آلوده کند! در حال حاضر بازیکنان تیمها به هم دست نمی‌دهند که این برخلاف عادت دیرینه ایرانیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه که بدون حضور هواداران دو تیم برگزار شد پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. در شرایطی که ممکن است این آخرین مسابقه هر دو تیم آسیایی ایران تا زمان پایان بحران کرونا در سراسر قاره آسیا باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی رحمتی مهدی شیری پرسپولیس و شهرخودرو مهدی رحمتی مهدی شیری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان

تمرین امروز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی برگزار شد و دو بازیکن مصدوم این تیم زیر نظر پزشکان به تمرین پرداختند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان پایتخت بعد از کسب ششمین پیروزی متوالی خانگی امروز ظهر شنبه ۲۵ فروردین در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.
بازیکنان اصلی دیدار برابر ملوان زیر نظر بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان ۶۵ دقیقه زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. پاسکاری ترکیبی، حمله به دروازه در قالب گروه‌های دونفره و مینی‌فوتبال بخش‌هایی بود که این گروه از بازیکنان انجام دادند.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف نیز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • بنگستون: هواداران پرسپولیس در جهان خاص هستند
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • خشم مدیرعامل ملوان؛ در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان