Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم استاندار قزوین خطاب به سید حسین بی نیاز آمده است: با توجه به ابلاغ وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بند یک صورتجلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا بدین وسیله به عنوان ریاست کمیته اطلاع رسانی عمومی ستاد مدیریت کرونای استان قزوین منصوب می‌شوید.

امید است با به کارگیری ظرفیت روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌های دیداری و شنیداری به ویژه صدا و سیما با محوریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در راستای تلطیف فضای عمومی جامعه و ترویج بهداشت همگانی و آگاهی بخشی به مردم با هدف پیشگیری و مقابله درست با بیماری کرونا اقدام مؤثر معمول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتظار می‌رود فعالیت کمیته در اسرع وقت آغاز شده و جلسات به طور مستمر با حضور نماینده تام الاختیار دانشگاه علوم پزشکی تشکیل و رونوشت صورت جلسات و مصوبات به حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی برای گزارش مرحله‌ای و روزانه به اینجانب ارسال شود.

امید است با همت جنابعالی و اعضای ستاد و با اتخاذ تدابیر مناسب و پیشگیرانه این بیماری در استان ریشه کن شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان قزوین بهداشت درمان و آموزش دانشگاه علوم پزشکی دستگاه های اجرایی روابط عمومی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳

انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ از فردا شنبه اول اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، می‌توانند ازفردا اول اردیبهشت انتخاب رشته را انجام دهند.

علیرضا کریمیان گفت: شرکت کنندگان تا چهارشنبه ۵ اردیبهشت مهلت دارند با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند حداکثر ۵۰ کدرشته محل (در صورت وجود) ثبت کنند.

او افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی، لازم است به درگاه این دانشگاه به آدرس azmoon.org مراجعه کنند و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند.

کریمیان افزود: کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است. اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

کد خبر 746057

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد