Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سرهنگ «سلیم سلیمی» اظهار داشت: ماموران پاسگاه روستای هرسم حین کنترل خودروهای عبوری در محور حمیل - اسلام آبادغرب به ۲ دستگاه خودروی پژوپارس مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف هر ۲ دستگاه خودرو شده و نسبت به بازرسی از آنها اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: در این بازرسی، پنج هزار و ۱۸۵ دست پوشاک زنانه و هفت هزار و ۹۰۰ جفت جوراب قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب همچنین از دستگیری ۲ قاچاقچی در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در کرمانشاه کشف شد 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از کشف ۲ محموله قاچاق شامل لوازم آرایشی- بهداشتی و قطعه خودرو به ارزش ۷۰ میلیون تومان خبر داد. 

سرهنگ «حسین براری» اظهار داشت: در ماموریت نخست ماموران انتظامی کرمانشاه حین گشتزنی به یک دستگاه پراید مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در جریان بازرسی از این خودرو، هفت هزار و ۵۶۰ عدد انواع لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق به ارزش ۵۵ میلیون تومان کشف شد.

سرهنگ براری تصریح کرد: در ماموریت دوم و پس از اطلاع پلیس از وجود مقدار زیادی قطعه خوردوی قاچاق در انباری یکی از تعاونی های مسافربری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رییس پلیس کرمانشاه گفت: در بازرسی از این انباری، ۱۵۰۰ عدد بلبرینگ خودرو به ارزش ۱۵میلیون تومان خبر داد.

وی در پایان از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا خودرو دستگاه قضایی فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی میلیون تومان کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی مهر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مهر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.
بهادر رزمجویی افزود: مأموران این شهرستان در بازرسی از این خودرو هفت دستگاه ال ای دی و ۱۱۷ جفت کفش و صندل خارجی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی مهر معرفی شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله 325 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران