Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم کاراته بانوان ایران با برتری مقابل رقبای خود راهی دیدار نهایی لیگ جهانی کاراته وان اتریش شد.

به گزارش ایسنا، در پایان دومین روز از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در سالزبورگ اتریش، حمیده عباسعلی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم بانوان ایران راهی دیدار نهایی شد، ذبیح الله پورشیب راهی دیدار رده‌بندی شد اما سجاد گنج‌زاده و رزیتا علیپور از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیده عباسعلی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل الساندرا استابلوا از بلغارستان ۵ بر صفر پیروز شد و در دومین مبارزه نیز چنیز جمی از تونس را ۳ بر صفر شکست داد. وی سپس صوفیا برولتسوا از قزاقستان را ۲ بر صفر برد و در نیمه نهایی نیز با برتری ۴ بر ۳ مقابل ماریا تورس گارسیا از اسپانیا راهی دیدار فینال شد تا دومین و آخرین فینالیست کاراته ایران در این رقابت‌ها پس از بهمن عسگری باشد.

اما سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم ایران که مقابل حریف آمریکایی شکست خورده بود، با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی گروه شانس مجدد شد اما در این مرحله نیز مقابل دانیل گایسینسکی از کانادا ۵ بر ۲ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رزیتا علیپور نیز دیگر حذف شده کاراته ایران در روز دوم این رقابت‌ها بود.

به این ترتیب فردا (یکشنبه) و در روز پایانی این رقابت‌ها بهمن عسگری چهره المپیکی ایران و حمیده عباسعلی برای کسب مدال طلا به مصاف رقبایشان می‌روند و ذبیح الله پورشیب نیز برای کسب مدال برنز مقابل حریف فرانسوی به روی تاتامی خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، همچنین در جریان رقابت‌های روز نخست این رقابت‌ها که دیروز(جمعه) برگزار شد، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار و علی اصغر آسیابری در کومیته زنان و مردان و فاطمه صادقی و نگین باقری نیز در کاتای انفرادی زنان از دور رقابت‌ها حذف شدند و بهمن عسگری راهی فینال شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ جهانی کاراته وان اتریش حمیده عباسعلی رقابت ها راهی دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مستقیم کانوی دونفره مردان به فینال/صعود علی آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد.تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره با زمان ۱:۵۱.۷۱۶ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و تایلند اول و سوم شدند.
عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

همچنین علی آقامیرزایی در گروه اول مقدماتی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، هنگ‌کنگ، هند، کره و ازبکستان با زمان ۳۹.۷۶۱ ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و راهی دور نیمه نهایی شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، کره و سنگاپور اول تا سوم شدند.علی آقامیرزایی در دور نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲.۷۷۵ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • صعود مستقیم کانوی دونفره مردان به فینال/صعود علی آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • پدیده کشتی ایران طلا گرفت
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال
  • صعود سعید اسماعیلی به نیمه‌نهایی
  • صعود نوروزیان به مرحله پایانی تفنگ ۱۰ متر مردان