Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کذایی از هماهنگی های صورت گرفته بین دستگاه ها و سازمان های ذی ربط جهت تمهیدات لازم برای حضور مومنین نمازگزار جهت اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام کذایی صبح امروز(هشتم اسفندماه) در جمع خبرنگاران افزود:   ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس با هماهنگی استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی،  شهرداری و دیگر دستگاه ها و سازمان های ذی ربط جهت تمهیدات لازم برای حضور مومنین نمازگزار جهت اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته هماهنگی های لازم را به عمل آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس عنوان کرد: با هماهنگی دستگاه های مربوطه وسایل حمل و نقل عمومی جهت رفاه حال نمازگزاران به منظور تسهیل در ایاب و ذهاب آن ها هر هفته انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه صحن و شبستان مسجد جامع بندرعباس ضدعفونی می شود، خاطرنشان کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان جهت ارائه گزارش و توصیه های مهم بهداشتی از تریبون نماز جمعه نیز در مجسد جامع حاضر شده و پیش از خطبه های نماز جمعه به ایراد سخنرانی می پردازد.

 

حجت الاسلام کذایی ضمن اشاره به موضوع مهم رعایت مسائل بهداشت فردی و عمومی از مومنین نماز گزار خواست مهر و سجاده به همراه داشته باشند و خواهران از چادر نماز شخصی خود استفاده کنند.

وی افزود: در همین راستا طبق برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص کاهش برنامه های فرهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه برنامه دورهمی علمی، اعتقادی که هرهفته قبل از نماز جمعه در مسجد جامع توسط کمیته جوانان این ستاد برگزار می شد به هفته های آینده موکول شد.

 

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس ادامه داد: از مومنین نمازگزار خواسته شده که در صورت امکان خردسالان را با خود به مسجد نیاورند که در همین خصوص مهد آدینه ستاد در این هفته تعطیل خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه قبل و بعد از نماز از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری شود، تصریح کرد: درصورت مشاهده علائم هر نوع بیماری، از حضور ان فرد در مسجد پرهیز می شود.

حجت الاسلام کذایی خاطرنشان کرد: همه ما موظف هستیم در جهت حفظ آرامش جامعه  بکوشیم وضمن رعایت موارد بهداشت فردی و عمومی از هرگونه استرس و اضطراب بکاهیم و باتوکل به خداوند حکیم وتوسل به اهل البیت(ع) این بحران پیش آمده را سپری کنیم.

 

وی در پایان در خصوص اقدامات صورت گرفته در نماز جمعه این هفته بندرعباس، اظهار کرد: توجه به توصیه های بهداشتی و رعایت آن، کاهش برنامه های فرهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس، مختصر بودن خطبه های نماز جمعه این هفته، تعطیلی مهد آدینه، ضدعفونی کردن فضای مسجد جامع قبل و بعداز برگزاری نماز عبادی و سیاسی جمعه، ضد عفونی کردن وسایل نقیله عمومی که جهت ایاب و ذهاب مومنین نماز گزار در نظر گرفته شده و حضور تیم پزشکی و اورژانس در محل مسجد جامع بندرعباس از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد جامع بندرعباس فعالیت های مسجدی مسجد ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس جمعه این هفته مومنین نماز مسجد جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشور‌های منطقه، گفت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیرو‌های مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی افزود: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در همه شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردم قم در حمایت از نیروهای مسلح کشورمان به خیابان آمدند+ فیلم
  • حضور مردم بخش بند پی شرقی در صف نماز جمعه + تصاویر
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از وعده صادق بعد از اقامه نماز جمعه در چرمهین + فیلم
  • عکس/ حضور فلسطینی‌ها در نماز جمعه امروز در مسجدالاقصی
  • برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در قزوین
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان