Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه استانداری خراسان رضوی ، در این جلسه که به ریاست علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی برگزار شد مقرر گردید در قالب مکاتبه‌ای با وزیر بهداشت به عنوان رییس ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا در کشور درخواست شود که از ورود روزانه سه رام قطار از مبدا قم به مشهد جلوگیری شود.
همچنین در این جلسه مقرر شد طی مکاتبه با وزیر بهداشت روادید مسافران از مبدا کشورهای پاکستان، عراق و افغانستان به مشهد مقدس تا اطلاع ثانوی لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در این جلسه همچنین به علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و رییس کمیته تامین، توزیع و نظارت بر بازار ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان ماموریت داده شد که موضوع تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز در بازار را پیگیری کند. 
همچنین محمد صادق براتی معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی هم ماموریت یافت که پیگیر موضوع غربالگری و سنجش افراد مشکوک مبتلا به بیماری کرونا در مبادی ورودی شهر مشهد اعم از فرودگاه، راه آهن و ترمینال های مسافربری باشد    
در جلسه شورای معاونان استانداری خراسان رضوی همچنین مصوب شد در صورت امکان جلسات درون استانی جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شود.
 

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا مشهد پاکستان افغانستان قم استانداری خراسان رضوی علی‌رضا رزم‌حسینی عراق پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا مشهد پاکستان افغانستان قم استانداری خراسان رضوی عراق پاکستان عراق افغانستان کرونا ویروس کرونا مشهد پاکستان افغانستان قم استانداری خراسان رضوی عراق استانداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بیشترین حجم ترافیک مربوط به مسیر مشهد- چناران است.   سرهنگ حسین میش مست افزود: در مسیر آزادراه شهیدشوشتری نیز ترافیک پرحجم است.   وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته هفت فقره تصادف جرحی با ۱۱ مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان رخ داده است.

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا