Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلوپ از بازی سازمان یافته واتفورد برابر لیورپول می‌گوید.

طرفداری- پیروزی 3 بر 0 واتفورد برابر لیورپول، به معنی کوتاه ماندن دست قرمزها از رکورد یک فصل بدون شکست آرسنال در لیگ برتر و جام طلایی بود. کمتر کسی فکر می‌کرد واتفوردی که در 6 بازی آخر خود رنگ پیروزی را ندیده، بتواند قرمزها را شکست دهد. یورگن کلوپ در گفتگوی پس از بازی درباره این مسابقه گفت:

مالکیت توپمان زیاد بود اما درست نمی‌توانستیم آن را به دروازه حریف برسانیم یا سانتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واتفورد دقیقا می‌دانست می‌خواهد چه کاری انجام دهد. آن‌ها بسیار سازمان یافته و منظم بودند و با برنامه به این دیدار آمده بودند.

سرمربی آلمانی درادامه اضافه کرد:

عوض شدن دفاع‌های کناری؟ چنین کاری نکردم. ناگهان پس از ضربه آزاد چنین چیزی رخ داد و به هیچ عنوان تغییر تاکتیکی نبود.

کلوپ درادامه اضافه کرد:

می‌خواستیم گلی که دریافت کرده ایم را جبران کنیم که گل دوم و پس از آن گل سوم را دریافت کردیم. به بازیکنان گفتم سریعتر پاس بدهند و جایشان را سریعتر تغییر دهند اما گویا آن‌ها با ترکیب ۱-۳-۶ دفاع می‌کردند و ما قادر به استفاده از نصف فضاهایی که در اختیارمان بود، نبودیم.

وی درمورد شکست برابر واتفورد اضافه می کند:

این که سرانجام روزی شکست خواهیم خورد، موضوعی واضح بود. امشب به اندازه کافی خوب نبودیم. حالا می‌توانیم راجع به مواردی که در آن‌ها نیاز داریم پیشرفت کنیم، صحبت کنیم.

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!

به گزارش "ورزش سه"، در تغییرات روی نیمکت های لیگ برتر برای فصل آینده، لیورپول به عنوان قهرمان اصلی، نقش بازی می کند و همه منتظر جانشین کلوپ هستند.

یورگن کلوپ پس از 9 سال حضور در لیورپول، در پایان سال چمدان های خود را می بندد و این باشگاه کار دشواری برای یافتن جانشین ایده آلی دارد که بتواند جایگزین یکی از بهترین مربیان تاریخ خود شود. 

با بازگشت مایکل ادواردز به عنوان مدیرعامل و امضای قرارداد با ریچارد هیوز به عنوان مدیر ورزشی، همه نگاه ها به سمت ژابی آلونسو بود. با این حال، سرمربی اسپانیایی، چند هفته قبل از قهرمانی بوندسلیگا با بایرلورکوزن، تایید کرد که در باشگاه فعلی خود باقی خواهد ماند. به این ترتیب تلاش های لیورپول برای یافتن گزینه ای جدید از سر گرفته شد.

نام‌های زیادی وجود دارد که به لیورپول مرتبط شده‌اند، اما همانطور که رسانه‌های متعدد در انگلیس گزارش داده‌اند، "آرنه اسلات"، سرمربی فاینورد، به عنوان یکی از نامزدهای اصلی جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول ظاهر شده است.

در حالی که تلگراف از سرمربی هلندی به عنوان شماره یک در لیست گزینه های قرمزها صحبت می کند، اتلتیک تأیید می کند که او گزینه جدی و قدرتمندی است، اما در حال حاضر هیچ چیز نهایی و قطعی نشده است. اسلات فصل قبل فاینورد را قهرمان لیگ برتر و فصل جاری قهرمان جام حذفی کرده است.

روزنامه بریتانیایی تایمز به نوبه خود می افزاید که اسلات کنفرانس مطبوعاتی برنامه ریزی شده برای چهارشنبه را لغو کرده است. 

فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار ایتالیایی، هم نوشته است: «لیورپول با آرنه اسلات به عنوان نامزد جانشینی کلوپ در ارتباط مستقیم است.» 

دیلی میل نوشته است، اگرچه ژابی آلونسو به عنوان گزینه محبوب بزرگ برای جایگزینی یورگن کلوپ در پروژه جدید قرمزها مطرح بود و تا مدت ها تصور می شد این پست را قبول خواهد کرد، اما آرنه اسلات، نیز با تمام معیارهای تعیین شده لیورپول برای یک مربی جدید مطابقت دارد. دیلی میل اضافه می کند که ورود این مربی رایگان نخواهد بود. اسلات که از 2021 مربی فاینورد است، بند فسخ 9.9 میلیون یورویی در فاینورد دارد.

لیورپول علاوه بر سرمربی اسپانیایی بایرلورکوزن، گزینه های دیگری مانند روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، و روبن آموریم، در اسپورتینگ پرتغال، را نیز مد نظر داشت. 

در حالی که مربی ایتالیایی بارها تاکید کرده که تمرکزش را روی پایان فصل بابرایتون گذاشته است، از پرتغال نیز گزارش داده اند آموریم یا در اسپورتینگ می ماند یا به وستهم نزدیک تر از لیورپول است. به این ترتیب تنها گزینه واقعی و در دسترس فعلی برای قرمزها، ارنه اسلات به نظر می رسد.

دیگر خبرها

  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد