Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@07:07:47 GMT

شیر ژال قم با نفرات بومی آماده صعود به لیگ برتر ووشو

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۲۸۹۳

شیر ژال قم با نفرات بومی آماده صعود به لیگ برتر ووشو

رئیس هیأت ووشو استان قم گفت: تیم بومی و آماده شیر ژال قم هدفی جز صعود به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ووشو ایران یعنی لیگ برتر ندارد.

جواد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم ما در شروع رقابت‌های فصل 1398 لیگ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور حامی مالی نداشت ولی مجموعه هیأت ووشو مصمم به حضور یک تیم بومی و آماده در لیگ بود و با تمام سختی‌های آن کنار آمد و تیمی متشکل از بهترین‌های این رشته را به لیگ معرفی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه در میانه راه مسابقات مدیرعامل کارخانه شیر ژال قم به عنوان یکی از مدیران علاقمند به ورزش درخواست این هیأت برای حمایت از تیم دسته اولی ما را پذیرفت و با خدمات ارزنده‌ای که او به تیم ارائه کرد، اکنون مدعی صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستیم.

رئیس هیأت ووشو استان قم افزود: تیم ما از نظر کادر فنی و بازیکن یک تیم آماده و با انگیزه بود اما حضور شیر ژال به عنوان حامی مالی آنقدر به تیم روحیه داد که با قدرت به مرحله نهایی آمد و حالا به هدفی جز رفتن به فینال مسابقات لیگ دسته اول ووشو ایران و کسب مجوز صعود به لیگ برتر سال 1399 فکر نمی‌کند.

وی که مسوولیت سرمربیگری تیم شیر ژال قم را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: باید از همکاران خوبم در کمیته فنی هیأت نظیر استاد موسوی، جوشقانی، فتحی، ادیب‌نژاد، درتاج و سایر عزیزانی که صادقانه برای پیشرفت و توسعه ووشو قم تلاش می‌کنند، تشکر کنم که حضور و مشاوره آنها قطعا زمینه‌ساز موفقیت‌های ووشو قم است.

محمدزاده همچنین به ترکیب تیم شیر ژال قم در لیگ دسته اول ووشو ایران اشاره و بیان کرد: در وزن 52 کیلوگرم امیرعلی فراهانی، وزن 56 کیلوگرم محمدحسن رحیمی، وزن 60 کیلوگرم فیروز مختاری، وزن 65 کیلوگرم علی نوبهاری، وزن 70 کیلوگرم علی محمدی، وزن 75 کیلوگرم امید حاجیلو، وزن 80 کیلوگرم رضا شاه‌محمدی، وزن 85 کیلوگرم علی امیرآبادی و در وزن 90 کیلوگرم رضا احمدلو ترکیب تیم موفق ما را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه تیم شیر ژال قم از گروه دوم به همراه شهرداری ملارد مجوز صعود به مرحله نهایی فصل جاری لیگ دسته اول ووشو ایران را کسب کرده، در پایان افزود: در مرحله نهایی که روزهای 15 و 16 اسفند در آکامی ملی ووشو انجام می‌شود، تیم ما با زرّین رود زنجان مسابقه می‌دهد و دیگر رقابت این مرحله را تیم‌های نور مازندران و شهرداری ملارد برگزار خواهند کرد تا تیم‌های پیروز ضمن صعود به فینال راهی لیگ برتر ووشو ایران شوند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم ووشو ليگ برتر لیگ دسته اول ووشو ووشو ایران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی

تیم والیبال شهداب یزد، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان که از سال ۱۳۹۸ فعالیت در لیگ برتر را شروع کرده است، در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و در سومین و چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافت و در سال ۱۴۰۲ به دنبال سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر والیبال ایران است.

شاگردان محمدرضا تندروان در شهداب یزد از ساعت ۱۹ امشب (چهارشنبه ۸ فروردین) در دومین دیدار خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ والیبال برتر کشور مقابل شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال به میدان خواهد رفت.

شاگردان عبدالرضا علیزاده در شهرداری ارومیه که تیم طبیعت اسلامشهر را در پلی آف از گردونه مسابقات حذف کردند، حالا با روحیه مضاعف پا به این مرحله گذاشتند.

گفتنی است، اولین دیدار شهرداری ارومیه و شهداب یزد از چهارچوب این رقابت‌ها روز دوشنبه (ششم فروردین) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد که شهدابی‌ها در این دیدار سه بر یک به پیروزی رسیدند تا برای صعود به فینال تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.

در صورتی که شهداب پیروز این میدان باشد، شاهد جدال فولاد و شهداب برای کسب جام سی و هفتم لیگ برتر در فینال خواهیم بود.

باشگاه نیز طی اطاعیه‌ای از تمام یزدی‌های مقیم تهران خواست که در این دیدار حضور پیدا کنند و از نزدیک شاهد و ناظر این دیدار حساس باشند.

دیگر خبرها

  • اندی رابرتسون و انجام چالش رتبه بندی 5 هافبک برتر اروپایی بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • عملکرد شمس آذر در سال 1402؛ صعود به لیگ برتر و تداوم درخشش
  • صعود پرویزی و امیری به فینال
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان