Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در مورد برگزاری جلسات مجلس به صورت ویدئو کنفرانس گفت: مجلس باید در این زمینه برنامه ریزی کند ما در خانه نشسته ایم و بیرون هم نمی‌رویم.

«محمد کاظمی»، عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در ارتباط با «اوضاع زندان فشافویه» گفت: مسئولین سازمان زندان ها وظیفه دارند منطبق با شرایط فعلی مراقبت های بهداشتی را در زندان ها افزایش دهند و اوضاع را کنترل کنند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر خدای ناکرده ویروس کرونا به جان یک زندانی بیفتد با توجه به زندگی دسته جمعی زندانیان این موضوع، بسیار پرمخاطره و مشکل ساز می شود.

او ادامه داد: قطعاً مسئولین زندان و سازمان زندان ها به این موضوع واقف هستند و در این خصوص برنامه‌ریزی خواهند داشت تا مانع شیوع این بیماری در زندان‌ها، شوند. 

کاظمی با اشاره به بخشنامه رییسی در خصوصی مرخصی ۱۵ روزه به زندانیان گفت: بخشنامه رئیس قوه قضائیه بسیار در بحث مرخصی مفید بود و دست سازمان را در این خصوص باز گذاشته تا تعدادی از زندانیان که شرایط‌شان با شرایط بخشنامه منطبق است، به مرخصی بروند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در مورد برگزاری جلسات مجلس به صورت ویدئو کنفرانس گفت: مجلس باید در این زمینه برنامه‌ریزی کند ما در خانه نشسته‌ایم و بیرون هم نمی‌رویم. اگر امکانات فنی باشد، می‌توانیم جلسات مجلس یا حداقل کمسیون‌ها را به صورت ویدیو کنفرانس برگزار کنیم. طرح‌ها و لوایح متعددی در مجلس و خصوصا در کمیسیون قضایی، انباشته شده است. هیات رئیسه باید در مورد برگزاری جلسات به صورت ویدیو کنفرانس تصمیم لازم را اتخاذ کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زندان فشافویه ویروس کرونا در تهران کمیسیون قضایی جلسات مجلس زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات تدبر در سوره رعد برگزار می‌شود

سلسله جلسات تدبر در سوره مبارکه رعد با تدریس هانی چیت‌چیان، در مسجد کوی دانشگاه تهران از سر گرفته می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سلسله جلسات تدبر در سوره مبارکه رعد از امروز، یکشنبه 26 فروردین، در مسجد کوی دانشگاه تهران آغاز خواهد شد.

این جلسه که از سوی مدرسه دعا و نظام‌سازی وابسته به مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود، با تدریس هانی چیت‌چیان، کارشناس و مدرس قرآن، دایر خواهد بود.

پیش از آغاز ماه رمضان چهار جلسه از جلسات تدبر در سوره رعد با تدریس چیت‌چیان برگزار شده بود و امروز جلسه پنجم این محفل قرآنی بر پا خواهد بود.

 

اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند

 

علاقه‌مندان به یادگیری آموزه‌های سوره رعد می‌توانند به صورت غیر حضوری و با مراجعه به نشانی اینترنتی  https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/madresedoa  در این جلسه قرآنی شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • جلسات منتورینگ برخط رویداد «بازی‌آرا» برگزار شد
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستورکار مجلس
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی لایحه تجارت در دستور کار
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ تا اواسط اردیبهشت‌ مشخص می‌شود
  • جلسات تدبر در سوره رعد برگزار می‌شود
  • لایحه تجارت در دستورکار امروز مجلس