Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر گفت: فکر نمی‌کردم بتوانم به استقلال گل بزنم ولی در تمرینات ضربات ایستگاهی را کار کرده بودیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی ابراهیمی در گفت‌وگویی، در خصوص بازی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت:

بازی با استقلال بازی خیلی خوبی بود و خیلی تلاش کردیم. بعد از دیدار با نفت آبادان تمرینات خیلی خوبی را در تهران سپری کردیم و خدا را شکر که توانستیم از یک بازی سخت سه امتیاز را بگیریم و شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص گل زدنش به تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت:

زحمات را بچه‌ها کشیدند و من کوچکترین کار را انجام دادم و توانستم به هر دو تیم استقلال و پرسپولیس گل بزنم.

علی ابراهیمی در رابطه با اینکه آیا فکر می‌کرد به استقلال بتواند گل بزند، تصریح کرد:

بازی با استقلال شرایط خودش را دارد و من اصلا فکر نمی‌کردم بتوانم به استقلال گل بزنم. در طول هفته تمریناتی بر روی ضربات ایستگاهی داشتیم تا بتوانیم به این تیم گل بزنیم. استقلال تیم خیلی بزرگی است و من فکر نمی‌کردم بتوانم به آنها گل بزنم. قبل از شروع دیدار در حین گرم کردن مربی تیم‌مان سعید اخباری گفت تو از روی یک ضربه ایستگاهی گل می‌زنی و این صحبت او برایم خیلی جای تعجب داشت.

علی ابراهیمی بازیکن گل‌گهر درباره شرایطش در سال گذشته عنوان کرد:

من بعد از بازی با مس کرمان به خدمت سربازی رفتم و یک سال اجازه بازی را نداشتم و از لیگ برتر به دور بودم. یک سال هم در لیگ یک بازی کردیم تا بتوانیم تیم را به لیگ برتر بیاوریم وکمی بدشانسی‌های فوتبالی گریبانم را گرفت و باعث شد امسال کمتر دیده شوم.

علی ابراهیمی تاکید کرد:

شرایط گل‌گهر با آمدن آقای جلالی خیلی خوب شده است.کادر فنی ما شبانه‌روز در حال کار کردن هستند و تمرینات را بر اساس آنالیز تیم‌های حریف تنظیم می‌کنند و جو دوستانه‌ای بین بازیکنان ایجاد شده است.مطمئن هستم با حمایت مدیریت باشگاه که همیشه پشتیبان ما بودند، در لیگ می‌مانیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال گل گهر استقلال علی ابراهیمی گل گهر علی ابراهیمی گل بزنم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی

به گزارش “ورزش سه”، جواد آقایی‌پور مهاجم گیلانی و پنج گله استقلال خوزستان از سوی امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و اکنون این باشگاه چشم انتظار اتفاقی تاریخی برای خود است.

آقایی‌پور در بازی رفت فرصت حضور مقابل ترکمنستان را به دست نیاورد و البته اکنون آبی‌های خوزستانی امید زیادی دارند تا در بازی برگشت که امروز در عشق‌آباد برگزار می‌شود، این بازیکن ضمن تجربه اولین حضور در ترکیب تیم ملی، اولین گل ملی تاریخ  بازیکنی از این باشگاه را به نام خود کند.

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در اینباره می‌گوید: این اتفاق ویژه‌ای برای تیم ما محسوب می‌شود که دارای سهمیه در تیم ملی هستیم. همه ما برای آقایی‌پور خوشحال هستیم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. مطمئنا او توانایی این را دارد تا حضوری فعال در تیم ملی داشته باشد و مطمئنا از این انگیزه برای رقابتی بزرگ و سخت برخوردار است.

امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان نیز ابراز امیدواری می‌کند مهاجم این تیم امروز موفق به حضور در ترکیب و نمایش توانایی خود شود: این یک اتفاق بزرگ برای ما محسوب می‌شود. قطعا آقایی‌پور کار سختی دارد اما ما به توانایی او ایمان داریم. امیدواریم در بازی امروز فرصت بزرگی نصیب او شود و این بازیکن اولین گل ملی تاریخ  این باشگاه را به نام خود کند و ضمن خوشحالی مردم عزیزمان، خوشحالی مضاعفی نیز نصیب هواداران استقلال خوزستان شود.

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • برد ناپلئونی سونگونی‌ها در اولین بازی سال
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • آندریک؛ یک فوق ستاره برای فوتبال جهان و برزیل متولد شد!
  • یک فوق ستاره در فوتبال جهان متولد می‌شود!
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی