Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در نیم فصل دوم لیگ برتر تیم‌ها همیشه برای نتایج خود دنبال مقصر می‌گردند و دیواری کوتاه‌تر از دیوار داوری پیدا نمی‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خداداد افشاریان، داور پیشکسوت فوتبال ایران، درخصوص اعتراضات اخیر مربیان و بازیکنان لیگ به نحوه قضاوت داوران در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: همیشه در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال، از آن جهت که امتیازات بسیار حیاتی است، تیم‌ها برای نتایج خود دنبال مقصر می‌گردند و دیواری کوتاه‌تر از دیوار داوری پیدا نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک در این روند جامعه‌ای که بیشترین هجمه به آن وارد می‌شود، تیم داوری مسابقات است. ناگفته نماند، یک دوره زمانی است که داورها آرامش ندارند و گاها ممکن است اشتباهاتی نیز داشته باشند که بعضی از آن‌ها بسیار فاحش بوده است.

وی افزود: در این اتفاقاتی که رخ می‌دهد، اگر بخواهیم رفتار یک داور نسبت به تیم‌ها را لحاظ کنیم، شاید در پایان همه تیم‌ها نسبت به یکدیگر سود بردند یا ضرر کردند. اما این روزها فشار زیادی روی تیم داوری ما مخصوصا در لیگ برتر وارد شده است.

افشاریان اظهار داشت: در این دوره شاید داورهای باتجربه ما هم اشتباهات بزرگی داشتند و داورهای جوان ما نیز همینطور. در کل این اشتباهات همیشه کنار داوری هستند، اما تاوان جوانی داورها را ما 4 سال دیگر پرداخت خواهیم کرد نه الان.

داور پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: ممکن است یک داور جوان الان اشتباهی داشته باشد اما 4 سال  دیگر همین داور بسیار باتجربه و پخته خواهد بود که می‌تواند به خوبی مسابقات ما را اداره کند. اگر بخواهیم رفتار داورها را بررسی کنیم، باید بگویم که شاید داورهای پخته و بزرگ ما هم اشتباهاتی در عملکرد خود داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر لیگ برتر فوتبال داوری خداداد افشاریان داور فوتبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که دنیای فوتبال چند روزی است تحت ‏تاثیر جنجال داور در ال‌کلاسیکو قرار دارد و درباره فایل صوتی منتشر ‏شده در اسپانیا که مکالمه داور و اتاق وی‌ای‌آر را نشان می‌دهد بحث ‏می‌کند این اتفاق در انگلیس و لیگ برتر تکرار نخواهد شد. ‏

در دیدار جنجالی ناتینگهام فارست و اورتون که به شکست 2-0 ‏فارست منجر شد، این باشگاه از عملکرد داوری و وی‌ای‌آر بسیار ‏خشمگین بوده و مدعی شد در سه اتفاق مشکوک به نفع اورتون ‏قضاوت شده و سه پنالتی از فارست دریغ شده است. ‏

ناتینگهام فارست بیانیه‌ای تند علیه داوری لیگ برتر منتشر کرد و به ‏نوعی داوری را به تبانی به سود لوتون‌تاون، حریف مستقیم فارست در ‏جدال سقوط، متهم کرد. این بیانیه آغازگر جنگ بیانیه‌ها در انگلیس ‏بود و باعث شد لیگ برتر به آن پاسخ بدهد. ناتینگهام پا پس نکشید ‏و دیشب در بیانیه‌ای دیگر گفت از تلاش برای گرفتن حق باشگاه و ‏تیمش منصرف نخواهد شد.

رسانه‌های انگلیسی امروز اعلام کردند بر خلاف اسپانیا و پخش فایل ‏صوتی مکالمات داور و اتاق وی‌ای‌آر در جریان ال‌کلاسیکو، این اتفاق در ‏انگلیس نخواهد افتاد. گفته می‌شود که لیگ برتر فایل صوتی دیدار ‏فارست و اورتون را در اختیار باشگاه ناتینگهام قرار می‌دهد ولی این ‏فایل صوتی پخش عمومی نخواهد شد. ‏

دیگر خبرها

  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!