Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: تصفیه خانه ششم تهران تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد و با وارد مدار شدن این تصفیه خانه 4 منطقه تهران از آب آشامیدنی با کیفیت برخوردار خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، مناطق 21 و 22 تهران به دلیل تاخیر در راه اندازی تصفیه خانه ششم و بارگذاری جمعیتی بالا در تابستان دچار مشکل کمبود آب و افت فشار آب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته مسئولان آبفای تهران اگر تصفیه خانه ششم راه اندازی شود، مشکل جمعیت زیادی از این منطقه و چند منطقه تهران نیز مرتفع می‌شود.

سید حسن رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سئوال که آیا تصفیه خانه ششم تهران تا خرداد ماه سال آینده که مصرف آب افزایش می‌یابد، راه اندازی خواهد شد، گفت: تصفیه خانه ششم تهران تا خرداد ماه سال آینده وارد مدار بهره برداری خواهد شد و در حال حاضر در حال تکمیل تجهیزات سازه هستیم.

وی افزود: بعد از تحریم‌های ظالمانه موفق شدیم 80 درصد تجهیزات تصفیه خانه ششم را از شرکتهای داخلی تامین کنیم و بیشترین تحویل را در فروردین ماه انجام خواهیم داد. چون مراحل تکمیل سازه به 95 درصد رسیده به نظر می‌رسد مشکلی در راه‌اندازی تصفیه خانه ششم تا خرداد ماه نداشته باشیم.

رضوی گفت: با راه اندازی تصفیه خانه ششم مناطق 21 و 22 و 18 و 19 تهران به جای استفاده از آب مخلوط و چاه از آب سطحی بلا کیفیت بهره مند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای تهران ادامه داد: با ورود تصفیه خانه ششم تهران دو نیم میلیون نفر از تهرانی‌ها از این تصفیه خانه منتفع خواهند شد.

به گفته وی، ارزش راه‌اندازی این تصفیه خانه با قیمت‌های فعلی حدود 3 هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تصفیه خانه ششم آب تهران تهران تصفیه خانه ششم تهران تا خرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد

سعید رازانی دوشنبه در بازدید از واحدهای فنی و فرآیندی تصفیه‌خانه آب خرم آباد اظهار کرد: کوتاهی و غفلت در این حوزه مصادف با ورود خسارت و ضررهای جبران‌ناپذیر است.

وی خاطر نشان کرد: آینده‌نگری، استفاده از ظرفیت‌های انسانی و فنی داخلی، به‌روز و پیشرفته بودن امکانات و تجهیزات موجود و بهره‌گیری از آب مطمئن و پاک از شاخص‌های بارز تصفیه‌خانه پیدار است.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی برای رفع هرگونه مشکلی در کنار همه دستگاه‌های متولی است، ادامه داد: در استان تصفیه خانه پایدار وجود ندارد و آب تصفیه خانه‌ها بیشتر از آب چشمه ها و رودخانه ها تامین می شود.

وی افزود: در سفر دوم رئیس‌جمهور باید به‌ طور جدی وضعیت تصفیه خانه آب لرستان مطرح شود.

همچنین معاون نظارت و بازرسی، بازرسی کل استان لرستان اظهار کرد: ایمنی، حفاظت و نگهداری از تأسیسات تصفیه‌خانه‌های آب از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از عوامل مؤثر در تأمین آب آشامیدنی سالم، تأسیسات تصفیه‌خانه‌ها و امری بسیار ضروری است.

مصطفی کریمی بیرانوند گفت: تصفیه‌خانه‌ تأثیر زیادی در کیفیت آب دارد و وجود نگهبان در شبانه‌روز برای امنیت آن امری ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد