Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: عامل قتل وحید مرادی در زندان رجایی شهر که هفته گذشته پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شد، دیروز از سوی قضات دادگاه به قصاص محکوم شد.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یازدهم تیر سال 97 به دنبال درگیری خونین در محوطه هواخوری زندان رجایی شهر آغاز شد.

در درگیری خونین میان زندانیان،تلاش زندانبانان برای پایان دادن به دعوا بی نتیجه ماند و یکی از زندانی ها که گنده لاتی به نام وحید مرادی بود با پنج ضربه چاقو از پا در آمد و این درحالی بود که دوربین های مداربسته زندان این درگیری ها را ضبط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌ها مشخص شد، وحید ۴۳ ساله که چندین سابقه کیفری داشت و 16 بار به زندان رفته بود، اردیبهشت ماه از زندان آزاد شد و به مهمانی که دوستش حسین به مناسبت آزادی او تدارک داده بود رفت و به کری خوانی در اینستاگرام پرداخت اما این کری خوانی ها به درگیری میان او و حسین و سه خواهرزاده‌اش منتهی شد و او در پنت هاوس برج حسین در خیابان ۲۱ ولنجک وی را با ضربه چاقو کشت و سه خواهرزاده اش را زخمی کرد. وحید بعد از این جنایت و در حالی که قصد خروج از کشور را داشت در مرز ایران و ترکیه بازداشت و به زندان رجایی شهر منتقل شد. او به قتل در مستی اعتراف کرد.

چون بعد از انتقال وحید به زندان رجایی شهر،بازپرس رسیدگی کننده به این پرونده احتمال وقوع خطر را برای وی مطرح کرده بود او به بند خصوصی منتقل شد اما پس از چند روز به اصرار خانواده اش به بند عمومی رفت تا این که 11 تیرماه در درگیری جنجالی کشته شد.

با تکمیل تحقیقات پلیسی 17 نفر از زندانیان که در درگیری منتهی به جنایت شرکت کرده بودند، بازداشت شدند و سعید و عباس که به گفته دیگر زندانیان به وحید نزدیک تر بودند به عنوان متهمان اصلی تحت بازجویی قرار گرفتند ولی هر دو ادعا کرده‌اند ضربه کاری را با چاقوی دست ساز به وحید نزده اند.

پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شده و 17 متهم هفته گذشته پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند.

در ابتدای جلسه مادر وحید مرادی از طرف نوه خردسالش برای عاملان جنایت حکم قصاص خواست و متهمان یک به یک از خود دفاع کردند.

بنابه این گزارش، دیروز قضات با توجه به مدرک های موجود در پرونده و اظهارات متهمان، سعید را به قصاص محکوم کردند .عباس و دیگر متهمان نیز به زندان محکوم شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا زندانی مهمانی آزادی اینستاگرام جنایت اخبار حوادث قاتل قضات قصاص زندان رجایی شهر در زندان کرونا فیلم عکس ویروس بیمارستان اخبار تهران حوادث تهران تلگرام درگذشت کرونا در تهران زندان رجایی شهر وحید مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، دقایقی قبل هنگام تشییع فردی در قبرستان شرف‌آباد مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد درگیری خونینی رخ داد که منجر به کشته شدن دو نفر شده است.

قاتل یا قاتلان با اسلحه کلاشینکف به سمت حاضرین در این مراسم تشییع شلیک کردند که در منجر به مرگ دو نفر شده و گفته می‌شود این حادثه مجروح نیز داشته است.

قاتل یا قانلان متواری شده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست.

سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تایید این موضوع در گفت‌‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: قاتل این درگیری متواری است و تلاش برای دستگیری آن ادامه دارد.
وی با تشریح جزئیات این حادثه، گفت: در گذشته در یک درگیری یک فرد به قتل رسیده بود که قاتل آن به قصاص نفس محکوم و حکم آن اجرا شد و امروز بستگان قاتل اعدام شده دست به این اقدام زده و 2 نفر از بستگان مقتول گذشته را به قتل رساندند.  

دیگر خبرها

  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • «سلطان رمزارز» به ۲۵ سال زندان محکوم شد
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج/ ۲ نفر کشته شدند
  • کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد!
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • درگیری خونین در ساحل بندر | قاتل،همشهری اش را کشت و فرار کرد
  • حکم زندان برای ۲ مقام ارشد فوتبال چین