Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:27:26 GMT

بیداری هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از خواب زمستانی؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۴۷۵۵

بیداری هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از خواب زمستانی؟

هیات رئیسه جدید سازمان لیگ فوتسال با وجود انتخاب اعضا در پاییز امسال، هنوز تشکیل جلسه نداده است.

به گزارش ایسنا، ۱۷ آبان مجمع سازمان لیگ فوتسال برای مشخص شدن چهره اعضای تازه برگزار شد که طی آن با رای گیری صورت گرفته علیرضا جنتی، مدیرعامل باشگاه گیتی پسند و حسین باجیوند، رئیس هیات فوتبال قزوین به عنوان دو عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور آرش جابری، دبیر سازمان لیگ در جمع اعضای هیات رئیسه تکلیف دو عضو دیگر توسط رئیس فدراسیون فوتبال مشخص می‌شد که حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال ماه گذشته کریم بهرامی، رئیس هیات فوتبال قم و حامد نجفی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون که در دوره قبلی سازمان لیگ فوتسال هم در آن حضور داشت را به عنوان دو عضو انتصابی هیات رئیسه انتخاب کرد تا با تکمیل شدن اعضا، منتظر برگزاری اولین جلسه هیات رئیسه جدید سازمان لیگ فوتسال باشیم اما در این مدت خبری از برگزاری جلسه نبوده است.

در این زمینه انتقاداتی به هیات رئیسه جدید و سازمان لیگ فوتسال وارد شد اما شنیده می‌شود آرش جابری در مدت اخیر دوبار به بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده تا مراسم تودیع هیات رئیسه قبلی و معارفه هیات رئیسه جدید را برگزار کند که بهاروند به دلیل مشغله‌هایی چون انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال، برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و همچنین مسائل مربوط به کرونا فرصت برگزاری این مراسم را نداشته است.

شنیده می‌شود در هفته پیش رو یا روزهای منتهی به پایان سال در نهایت هیات رئیسه جدید مشغول به کار خواهد شد و اولین جلسه خود را برگزار می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتسال سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال هیات رئیسه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی  گفت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از رقابت از ۲ ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیات مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از رقابت اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیاتی را از اهداف برگزاری این دوره از رقابت بیان کرد و افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا ۹ شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از رقابت به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام جهانشاهی از عموم مردم برای حضور،‌ مشاهده و تشویق تیم‌ها در این رقابت دعوت کرد و گفت: در حین برگزاری رقابت، برنامه های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!