Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@23:53:15 GMT

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در آستانه لغو کامل

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۵۰۸۷

روزنامه قطری الوطن از احتمال لغو تمامی دیدارهای رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰، به دلیل شیوع ویروس خبر داده است و باید این خبر را جدی گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، روزنامه الوطن قطر با اشاره به تعویق تمام دیدارهای هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نوشت: این احتمال وجود دارد که فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به صورت کامل لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است: کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی‌های تیم‌های العین و الشارجه امارات برابر السد و الدحیل قطر را به تعویق انداخته و بر این اساس، همه بازی‌های این هفته به تعویق افتاده است. این موضوع، AFC را به تصمیم نهایی درخصوص لغو تمام مسابقات این دوره نزدیک می‌کند.

الوطن در ادامه نوشت: ویروس کرونا، انتشار گسترده‌ای یافته است. این ویروس از کشور چین آغاز شد، اما بسیاری از کشورها را تحت تأثیر قرار داده و بسیاری از باشگاه‌های آسیایی خواستار تعویق بازی‌های این هفته خود شده‌اند. این امکان وجود دارد که همه بازی‌های مرحله گروهی به تعویق بیفتد، اما در پی آن انتظار می‌رود که بازی‌های این دوره به طور کامل لغو شود چرا که بر اساس تقویم سالانه، سقف معینی برای برگزاری بازی‌ها وجود دارد که فدراسیون‌های داخلی نیز تقویم خود را بر همین اساس محاسبه کرده‌اند.

پیش از این عبدالخالق مسعود، عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به این مسئله اشاره کرده بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا، امکان لغو بازی‌های این دوره وجود دارد،‌ اما درخصوص انتخاب نماینده قاره آسیا در دوره بعدی جام باشگاه‌های جهان؛ کمیته اجرایی AFC تصمیم‌گیری می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران آیت الله خسروشاهی پنومونی محمد علی رمضانی ادلب معصومه ابتکار لیگ قهرمانان آسیا کرونا ویروس کرونا لغو مسابقات کروناویروس کرونا در ایران آیت الله خسروشاهی پنومونی محمد علی رمضانی ادلب معصومه ابتکار لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین

به گزارش ورزش سه، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های العین و الهلال امشب در ورزشگاه هزاع بن زاید برگزار شد و در نهایت با شکست 4-2 تیم عربستانی به پایان رسید.

این شکست در شرایطی برای الهلال رقم خورد که العین در نیمه اول موفق شد سه گل به ثمر برساند. این گل‌ها در دقایق 6، 26 و 38 توسط سفیان رحیمی وارد دروازه الهلال شدند.

با اعلام شبکه آماری اپتا، الهلال برای سومین بار در تاریخ خود در لیگ قهرمانان آسیا در نیمه اول 3 گل دریافت کرد.

اپتا توضیح داد که این اتفاق اولین بار در سال 2010 برابر الغرافه قطر (3-0) و دومین بار در سال 2019 برابر السد قطر (3-2) رخ داده بود.

لازم به ذکر است دیدار برگشت الهلال و العین در تاریخ 23 آوریل برگزار خواهد شد و در این دیدار که در عربستان برگزار می‌شود، هر دو تیم برای صعود به دور بعد تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • برنامه کامل بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد