Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@07:20:56 GMT

باند جدید فرودگاه رامسر آماده افتتاح است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۵۱۵۳

باند جدید فرودگاه رامسر آماده افتتاح است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سعداله وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از اتمام عملیات ساخت باند جدید فرودگاه رامسر خبر داد و گفت: اکنون تقاضای سفر به اهواز، شیراز، مشهد و کیش وجود دارد و چنانچه باند جدید آغاز به کار کند این پرواز‌ها انجام می‌شود.
او افزود: باند جدید فرودگاه رامسر ۲۳۰۰ مترطول دارد و از بتن برای ساخت آن استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وطن خواه گفت: به دلیل موانعی که از قبل وجود داشت، طول باند موثر کاهش پیدا کرد و وجود این موانع باعث شد نتوانیم از ظرفیت کامل باند استفاده کنیم.
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افزود: باند فعلی یکهزار و ۵۰۰ متر با روسازی آسفالت است و اکنون نشست و برخاست هواپیما در آن انجام می‌شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه های مازندران باند جدید فرودگاه رامسر باند جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل ۵ فرودگاه استان کرمان در پی هشدار هواشناسی

تین نیوز

 مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز هواشناسی، فرودگاه های استان کرمان در آماده باش کامل قرار گرفته اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان، علی جزینی زاده، در حاشیه جلسات هماهنگی فرودگاه کرمان به خبرنگاران گفت: بنا بر اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در استان کرمان و لزوم پشتیبانی و امداد رسانی به نقاط بحرانی، هماهنگی های لازم به منظور حضور کارکنان و حالت آماده باش به ۵ فرودگاه عملیاتی استان ابلاغ شده است.

جزینی زاده از استقرار بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان در فرودگاه شهدای جیرفت خبر داد و افزود: به منظور پوشش امدادی در منطقه جنوب استان، بالگرد مذکور در آن فرودگاه مستقر شده است.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه شهدای بم نیز به منظور پشتیبانی شرق استان در حالت آماده باش کامل قرار گرفته است تصریح کرد: فرودگاه بین المللی کرمان، فرودگاه شهدای سیرجان و فرودگاه شهدای رفسنجان نیز پشتیبانی سایر مناطق و فرودگاه های هدف را برعهده داشته و با نیروی انسانی ویژه، تجهیزات و سامانه های هوانوردی و فرودگاهی در حالت آماده باش قرار دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • آماده باش کامل ۵ فرودگاه استان کرمان در پی هشدار هواشناسی
  • پایگاه نواتیم اسرائیل چه ارزش نظامی دارد؟
  • دبی به معنای واقعی غرق شد ! + ویدئو | تصاویری از باند پرواز فرودگاه در میان آب
  • آخرین خبرها از وضعیت فرودگاه‌های استان کرمان
  • فرودگاه های کرمان در حال آماده باش
  • آماده باش کامل به ۵ فرودگاه عملیاتی استان کرمان
  • پرونده خندقلو در وزارت راه؛ آیا این گره ترافیکی خراسان شمالی باز می شود؟
  • ببینید | جولان گله سگ‌ها در باند فرودگاه
  • فیلم/ جولان‌ سگ‌های ولگرد در باند فرودگاه بغداد