Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «القدس الیوم»، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین سخنانی را در خصوص قدرت مقاومت و همچنین نقش شهید سردار سلیمانی در تقویت آن مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: شهید «سردار سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران نقش بزرگ و مهمی در تقویت مقاومت فلسطین داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

النخاله افزود: شهید سلیمانی سلیمانی شخصاً مسئولیت تمام پرونده‌ها و روند انتقال سلاح را بر عهده داشت.

وی تأکید کرد: سردار سلیمانی بر عملیات های پیچیده نظارت و برای فراهم سازی امکان انتقال سلاح به غزه، به برخی کشورها سفر می کرد.

دبیرکل جهاد اسلامی اظهار داشت: شهید سلیمانی گروه‌های نظامی مخفی صِرف در فلسطین را به ارتشی قدرتمند تبدیل کرد. وی تنها به انتقال موشک‌های آماده بسنده نکرد بلکه تغییری کیفی در رابطه با بحث موشک‌ها به وجود آورد.

النخاله در پایان یادآور شد: گروه های مقاومت فلسطین امروز هزاران موشک در اختیار دارند که به وسیله آن می توانند تمام شهرک های صهیونیست نشین را هدف قرار دهند.

کد خبر 4866663

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار سلیمانی فلسطین زیاد النخاله ویروس کرونا سوریه ایالات متحده آمریکا ادلب ترکیه رژیم صهیونیستی ایران روسیه عراق فلسطین دونالد ترامپ افغانستان عربستان سعودی مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور انتظامی گفت: سردار شهید سید محمد حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور انتظامی در حاشیه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حجازی که عصر امروز (پنجشنبه) در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: شهید حجازی یکی از افرادی بود که در مکتب امام راحل تربیت و رشد کرده بود. سردار حجازی مدتی توسط رژیم ستمشاهی در زندان و تحت شکنجه بود و نقش مهمی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقش ایفا کرد.

وی افزود: شهید حجازی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سنگر‌های مختلفی خدمت و در دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد و در سازماندهی، ساماندهی و جذب نیرو‌ها و هر پست‌ها و مسئولیت‌هایی که داشت از آن‌ها سرافراز بیرون آمد.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه شهید حجازی در جبهه مقاومت نقش موثری داشت، تأکید کرد: سردار حجازی دارای ایده بود و تفکری ساختارمند داشت و در هر مسئولیتی به زیر ساخت‌ها نیز توجه و ساختار‌ها را عمق‌بخشی می‌کرد. این شهید عزیز در کادرسازی بسیار توانمند بود و در رشد و تربیت مدیران و فرماندهان نقش موثری داشت.

وی با بیان اینکه سردار حجازی در فرماندهی جامعیت داشت و در سطح استراتژی و راهبردی فرماندهی می‌کرد، ادامه داد: سردار حجازی در مسئولیت‌های مختلف موفق بود چرا که جامعیت داشت و در کنار روحیه عملیاتی روحیه فرهنگی بالایی داشت و موجب رشد و شکوفایی بسیج شده بود.

سردار اشتری با بیان اینکه سردار حجازی فردی اخلاق مدار، ولایتمدار و با اخلاص بود، عنوان کرد: سردار حجازی فردی انقلابی و علاوه بر اینکه در حوزه عملیاتی تبحر خوبی داشت در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی فردی موثر بود. پدر شهید حجازی از متدین و خیرین اصفهان بود و در منزل شان روضه اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌شد.

وی در پایان با بیان اینکه مدیون مجاهدت‌های شهدا هستیم، افزود: سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

دیگر خبرها

  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • چرا اردنِ «هاشمی» مخالف تسلیح کرانه باختری است؟
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد