Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانشیر امینی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره نحوه آموزش دانشجویان در ایام تعطیل در واحدهای استان کرمانشاه گفت: جلسه ای برگزار و قرار شد به درسها ضریب داده و طول کلاسها را افزایش دهیم. همچنین با توجه به طولانی شدن روز به دنبال این هستیم تا کلاسهای جبرانی را هر چه سریعتر برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در حال حاضر به دنبال برگزاری کلاس ها به صورت مجازی و هوشمند هستیم. البته هنوز بستر آن آماده نیست اما رایزنی برای افزایش پهنای باند برای آموزش مجازی به دانشجویان در دستور کار قرار گرفته است.

امینی با بیان این که برای آموزش مجازی نیاز به سه ضلع مثلث هستیم گفت: یک ضلع این آموزش پهنای باند اینترنت، ضلع دوم هیئت علمی و ضلع سوم دانشجویانی هستند که به اینترنت دسترسی داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به حادثه خیز بودن کشور که با بحران سیل و زلزله رو برو است آموزش مجازی و فراهم کردن بسترهای لازم برای این نوع آموزش لازم و ضروری است.

او تصریح کرد: با آموزش مجازی دانشجویان و اعضای هیئت علمی به راحتی می توانند ارتباط برقرار کرده و دانشجویان به صورت آنلاین آموزش ببینند. این نوع آموزش یک ظرفیت است و ما هم به دنبال این موضوع هستیم. در این روش میتوان به بهترین نحو سبک های مختلف یادگیری را پوشش داده و از ترکیب کردن انواع مختلف محتوا از قبیل متن، صوت، تصویر، انیمشن و ... به حداکثر بازده در یادگیری برسیم.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: قبل از این که سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل بخشنامه سلامت را صادر کند، در واحد کرمانشاه شورای سلامت تشکیل و تمام خوابگاه ها، ساختمان ها و کلاس ها ضد عفونی شد . پس از ابلاغ دستور العمل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برای مقابله با کرونا اقدامات اساسی از جمله نصب بنرهای اطلاع رسانی مربوط به نکات آموزشی و پیشگیرانه وزرات بهداشت در خصوص ویروس کرونا نیز انجام شد.

انتهای پیام/

341 / 167 کرونا دانشگاه آزاد کرمانشاه جهانشیر امینی آموزش مجازی پهنای باند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا دانشگاه آزاد کرمانشاه آموزش مجازی پهنای باند دانشگاه آزاد آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند

۶ مرزبان ایرانی که توسط نیروهای طالبان بازداشت شده بودند، پس از رایزنی مسئولان انتظامی، به کشور برگشتند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعاتی پیش 6 مرزبان ایرانی توسط نیروهای طالبان بازداشت و به خاک افغانستان برده شدند.

دقایقی پیش این مرزبانان با رایزنی مقامات انتظامی ایرانی و طالبان آزاد شده و در صحت و سلامت به خاک کشور بازگردانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان