Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: روند توسعه آتی در حوزه سلامت و سایر حوزه های آموزش عالی در استان از مسیر ارتقاء کیفیّت و توسعه پژوهش های کاربردی و مبتنی بر نیاز مردم می گذرد.

دکتر سید محمد هاشمی شهری در نشست هیئت های اجرایی جذب دانشگاه های استان های سیستان و بلوچستان
با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان به سرعت مراحل رشد و بالندگی را سپری می کند گفت: برای تسریع در این روند نیازمند برخورداری از منابع انسانی کافی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ارایه تسهیلات و شرایط ویژه از قبیل اعمال ضریب های خاص را یکی از پیشنهادات کابردی برای افزایش جذب و ماندگاری اعضای هیات علمی  در استان برشمرد.

وی با اشاره به این واقعیت که در حال حاضر 25 نفر استاد تمام، 51 نفر دانشیار و 305 نفر استادیار و مربی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مشغول به فعالیت هستند گفت: لازم است تا با هدف رقابت با دانشگاه های دیگر کشور،  هر چه سریعتر به سمت اصلاح هرم هیئت علمی حرکت کنیم.

دکتر هاشمی روند فعلی ارتقاء اعضاء هیئت علمی که مبتنی بر چاپ مقالات تئوری است را یکی از نقاط ضعف روند ارتقاء برشمرد و گفت: بسیاری از همکاران بالینی ما به دلیل مشغله های متعدد درمانی و آموزشی فرصتی برای مشارکت در چاپ مقاله ندارند و باید برای رفع این مشکل نیز اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان توسعه پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ نفر از کارگران استان سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، خلیل‌احمد سلامی اظهار داشت: 40 نفر از کارگران استان به نمایندگی از جامعه کار، تولید و تعاون سیستان و بلوچستان، همزمان با دیدار کارگران کشور با مقام معظم رهبری، در حسینیه امام خمینی(ره) حضور پیدا خواهند کرد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.

وی افزود: بنا بر سهمیه تعیین شده، 40 نفر از کارگران پر تلاش سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگری، کارآفرینی و تعاونگران استان در این برنامه شرکت خواهند کرد. 

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص ویژه برنامه های این هفته در استان گفت: محور برنامه های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت بیش از پیش مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است.

سلامی عنوان کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان "هفته کار و کارگر" نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه ریزی و اجرای برنامه های مختلف، گرامی داشته می‌شود. 

وی افزود: بازدید از واحدهای کارگری و گفتگو با جامعه کار و تولید، برگزاری همایش های فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده کارگران، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار نمایندگان جامعه کارگری با امامان جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی، بخشی از برنامه های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است که امسال با شعار "مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی" برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی توسط محققان کشور
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • جهش تولیدات کشاورزی همدان از مسیر مولدسازی روستاها می‌گذرد