Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش مرکز رصد و پایش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز و بازرسین ویژه اقتصادی ۱۰ هزار قرص غیر مجاز در کرج کشف شد. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، در پی دریافت خبر فروش قرص‌ها و شربت‌های متادون  و ترامادول از طریق مرکز رصد و پایش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز و به تبع آن بررسی صحت و سقم و اقدامات اطلاعاتی موضوع در دستور کار ناظرین ویژه اقتصادی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 لیتر شربت متادون در کرج کشف شد / بازداشت یک نفر+تصاویرفروش غیرقانونی متادون در استان البرز / شبکه عرضه با 41 متهم متلاشی شد + فیلم   کشف 29هزار قرص متادون فاقد مجوز فروش در اکباتان + تصاویر

ناظرین اقتصادی استان البرز بعد از هماهنگی با  مراجع قضایی به یک واحد صنفی در غرب کرج مراجعه و موفق به کشف بیش از 10000 عدد قرص‌های ترامادول، متادون و قرص‌های جنسی غیر مجاز شدند.

در این زمینه با حکم قضایی یک نفر از عوامل فروش این اقلام غیر مجاز بازداشت و با پلمب واحد صنفی پرونده برای سیر مراحل  به تعزیرات حکومتی استان البرز ارسال شد.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل انبار دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

به گزارش برنا، این مقام انتظامی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد شرکتی در بستر فضای مجازی اقدام به فروش اینترنتی محصولات دخانی غیر مجاز در غرب تهران می‌کند.

سرهنگ افشاری افزود: پس از تحقیقات و شناسایی متهم پرونده با هماهنگی از سوی مراجع قضایی تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در بازرسی از محل بیش از ۲۴۱۴ عدد انواع دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی با مارک‌های غیر مجاز و نامعتبر را کشف کردند که به همراه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از میلیارد تومان اعلام کرده‌اند اضافه کرد: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف ندهید و در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • برداشت ۲۲ میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • شناسایی ۲۰۱ واحد صنعتی آلاینده در استان البرز
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند
  • ۱۲۹۰۰ شناسه یکتا از طریق درگاه ملی مجوزها در البرز صادر شد
  • برخورد با مراکز غیر مجاز مداخله گر درمان در قزوین
  • کدام شرکت‌ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟